Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

Moj probblem polega na tym,ze mam do kamery przypisany jpg jako tak zwany backplate.W kamerze mam przyczepiony leans shaader simple exposure I do tego momentu jest ok.Mam game ustawiona na 2.2 ale jak wyrenderuje to moj obrazek tla jest mega blady a obiekt 3d laapie gamme poprawnie.wiec jak mam poprawic.game image backplte skoro on jest powiazany z. Kamera??

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Backplate i tak dodajesz w postpro. Wiec chyba nie ma znaczenia.

Ale jak co to przepusc backplate'a przez node Gamma Correction i zamiast [1,1,1] daj [0.45, 0.45, 0.45]

Napisano
  • Autor

Jjuz tak robilem,to nie dziala ponieważ backplate jest przypisany do kamery która ma juz przypisana game...zreszta sprawdze by sie upewnic.i dam znac.

Napisano

Hmm probowalem to zrobic i jednak moze to nie byc dobre rozwiazanie bo u mnie mayka sie crashuje za kazdym razem.

Ja bym to olał bo i tak imageplane'a dodajesz w poscie.

Napisano

Jak koniecznie chcesz tak miec to moze taka opcja Cie zadowoli:

 

imagePlane w kamerze1 (ta do renderowanie z lensshaderem juz) i zmien Type z Image file na texture > tam podepnij noda Gama Correct z .455 i pod to dopiero texture. Problem jest ze nie bedzie tego widac w Viewporcie.

Mozna zatem zduplikowac kamere z normalnym juz Image filem dodanym jako image file, sparentowac do pierwszej. I wylaczyc to w renderowaniu, lub wylaczac kamere na warstwie.

Napisano
  • Autor

Nadal to samo. Mam image plane podpięty pod kamere bo tak ma być i przez to , że mam simple exposure podpiete ,które też musi być nadal image jest wyblakły

Napisano
  • Autor

włączyłem kolor managment i teraz kazdy image jest z sRGB konvertowany do Linear sRGB i model wygląda doskonale , ale ten nieszczęsny image plane jebit... wyblakły nadal.

Napisano

dobra to tak

 

1 - tworzysz IMAGE PLANE

 

2 - (najwazniejsze) zmieniasz w type na TEXTURE > i tam w szachownice klikasz :]

 

3 - podpinasz pod to GAMMA CORRECT

 

4 - tutaj pod VALUE tez szachownica i wybierasz juz swoja teksture. AA i oczywiscie zmieniasz wartosci z 1 na 0.455 (zapomnialem zaznaczyc na obrazku) :)

 

5 - polaczenie wyglada tak.

 

gamakamera.jpg

 

uwaga: tym sposobem tracisz podglad w viewporcie, ale mozesz zduplikowac kamere, sparentowac i podpiac juz zwyczejnie tego imageplane'a (jak pisalem wyzej w poscie).

 

U mnie dziala sposob.

Napisano

kolega nie radzi sobie z edycją postow to pewnie ma problemy z interpretacja rozwiazania.

Moze chociaz odwdzieczy sie repem dla mpta ;)

Napisano
  • Autor

Dzieki za ten mini tutorial,napewno bedzie pomocny nie tylko dla mnie

.Doceniam poswiecenie;-) jeszcze raz dzieki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności