carrido Napisano 3 Styczeń 2012 Napisano 3 Styczeń 2012 Witam, Moj probblem polega na tym,ze mam do kamery przypisany jpg jako tak zwany backplate.W kamerze mam przyczepiony leans shaader simple exposure I do tego momentu jest ok.Mam game ustawiona na 2.2 ale jak wyrenderuje to moj obrazek tla jest mega blady a obiekt 3d laapie gamme poprawnie.wiec jak mam poprawic.game image backplte skoro on jest powiazany z. Kamera??
carrido Napisano 3 Styczeń 2012 Autor Napisano 3 Styczeń 2012 Sorki za pisownie-z komorki - te małe przyciski dotykowe.
guru Napisano 3 Styczeń 2012 Napisano 3 Styczeń 2012 Backplate i tak dodajesz w postpro. Wiec chyba nie ma znaczenia. Ale jak co to przepusc backplate'a przez node Gamma Correction i zamiast [1,1,1] daj [0.45, 0.45, 0.45]
carrido Napisano 4 Styczeń 2012 Autor Napisano 4 Styczeń 2012 Jjuz tak robilem,to nie dziala ponieważ backplate jest przypisany do kamery która ma juz przypisana game...zreszta sprawdze by sie upewnic.i dam znac.
guru Napisano 4 Styczeń 2012 Napisano 4 Styczeń 2012 Hmm probowalem to zrobic i jednak moze to nie byc dobre rozwiazanie bo u mnie mayka sie crashuje za kazdym razem. Ja bym to olał bo i tak imageplane'a dodajesz w poscie.
ptaszek Napisano 4 Styczeń 2012 Napisano 4 Styczeń 2012 Jak koniecznie chcesz tak miec to moze taka opcja Cie zadowoli: imagePlane w kamerze1 (ta do renderowanie z lensshaderem juz) i zmien Type z Image file na texture > tam podepnij noda Gama Correct z .455 i pod to dopiero texture. Problem jest ze nie bedzie tego widac w Viewporcie. Mozna zatem zduplikowac kamere z normalnym juz Image filem dodanym jako image file, sparentowac do pierwszej. I wylaczyc to w renderowaniu, lub wylaczac kamere na warstwie.
carrido Napisano 5 Styczeń 2012 Autor Napisano 5 Styczeń 2012 Nadal to samo. Mam image plane podpięty pod kamere bo tak ma być i przez to , że mam simple exposure podpiete ,które też musi być nadal image jest wyblakły
carrido Napisano 5 Styczeń 2012 Autor Napisano 5 Styczeń 2012 włączyłem kolor managment i teraz kazdy image jest z sRGB konvertowany do Linear sRGB i model wygląda doskonale , ale ten nieszczęsny image plane jebit... wyblakły nadal.
carrido Napisano 5 Styczeń 2012 Autor Napisano 5 Styczeń 2012 [ATTACH=CONFIG]83817[/ATTACH] obrazek problemu
ptaszek Napisano 6 Styczeń 2012 Napisano 6 Styczeń 2012 dobra to tak 1 - tworzysz IMAGE PLANE 2 - (najwazniejsze) zmieniasz w type na TEXTURE > i tam w szachownice klikasz :] 3 - podpinasz pod to GAMMA CORRECT 4 - tutaj pod VALUE tez szachownica i wybierasz juz swoja teksture. AA i oczywiscie zmieniasz wartosci z 1 na 0.455 (zapomnialem zaznaczyc na obrazku) :) 5 - polaczenie wyglada tak. uwaga: tym sposobem tracisz podglad w viewporcie, ale mozesz zduplikowac kamere, sparentowac i podpiac juz zwyczejnie tego imageplane'a (jak pisalem wyzej w poscie). U mnie dziala sposob.
guru Napisano 6 Styczeń 2012 Napisano 6 Styczeń 2012 kolega nie radzi sobie z edycją postow to pewnie ma problemy z interpretacja rozwiazania. Moze chociaz odwdzieczy sie repem dla mpta ;)
carrido Napisano 6 Styczeń 2012 Autor Napisano 6 Styczeń 2012 Dzieki za ten mini tutorial,napewno bedzie pomocny nie tylko dla mnie .Doceniam poswiecenie;-) jeszcze raz dzieki.
carrido Napisano 7 Styczeń 2012 Autor Napisano 7 Styczeń 2012 działa wszystko jak należy mimo,ze mi nikt nie wierzy...:-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się