Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Moj probblem polega na tym,ze mam do kamery przypisany jpg jako tak zwany backplate.W kamerze mam przyczepiony leans shaader simple exposure I do tego momentu jest ok.Mam game ustawiona na 2.2 ale jak wyrenderuje to moj obrazek tla jest mega blady a obiekt 3d laapie gamme poprawnie.wiec jak mam poprawic.game image backplte skoro on jest powiazany z. Kamera??

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Backplate i tak dodajesz w postpro. Wiec chyba nie ma znaczenia.

Ale jak co to przepusc backplate'a przez node Gamma Correction i zamiast [1,1,1] daj [0.45, 0.45, 0.45]

Napisano

Jjuz tak robilem,to nie dziala ponieważ backplate jest przypisany do kamery która ma juz przypisana game...zreszta sprawdze by sie upewnic.i dam znac.

Napisano

Hmm probowalem to zrobic i jednak moze to nie byc dobre rozwiazanie bo u mnie mayka sie crashuje za kazdym razem.

Ja bym to olał bo i tak imageplane'a dodajesz w poscie.

Napisano

Jak koniecznie chcesz tak miec to moze taka opcja Cie zadowoli:

 

imagePlane w kamerze1 (ta do renderowanie z lensshaderem juz) i zmien Type z Image file na texture > tam podepnij noda Gama Correct z .455 i pod to dopiero texture. Problem jest ze nie bedzie tego widac w Viewporcie.

Mozna zatem zduplikowac kamere z normalnym juz Image filem dodanym jako image file, sparentowac do pierwszej. I wylaczyc to w renderowaniu, lub wylaczac kamere na warstwie.

Napisano

Nadal to samo. Mam image plane podpięty pod kamere bo tak ma być i przez to , że mam simple exposure podpiete ,które też musi być nadal image jest wyblakły

Napisano

włączyłem kolor managment i teraz kazdy image jest z sRGB konvertowany do Linear sRGB i model wygląda doskonale , ale ten nieszczęsny image plane jebit... wyblakły nadal.

Napisano

dobra to tak

 

1 - tworzysz IMAGE PLANE

 

2 - (najwazniejsze) zmieniasz w type na TEXTURE > i tam w szachownice klikasz :]

 

3 - podpinasz pod to GAMMA CORRECT

 

4 - tutaj pod VALUE tez szachownica i wybierasz juz swoja teksture. AA i oczywiscie zmieniasz wartosci z 1 na 0.455 (zapomnialem zaznaczyc na obrazku) :)

 

5 - polaczenie wyglada tak.

 

gamakamera.jpg

 

uwaga: tym sposobem tracisz podglad w viewporcie, ale mozesz zduplikowac kamere, sparentowac i podpiac juz zwyczejnie tego imageplane'a (jak pisalem wyzej w poscie).

 

U mnie dziala sposob.

Napisano

kolega nie radzi sobie z edycją postow to pewnie ma problemy z interpretacja rozwiazania.

Moze chociaz odwdzieczy sie repem dla mpta ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności