Napisano 3 Styczeń 201213 l Witam, Moj probblem polega na tym,ze mam do kamery przypisany jpg jako tak zwany backplate.W kamerze mam przyczepiony leans shaader simple exposure I do tego momentu jest ok.Mam game ustawiona na 2.2 ale jak wyrenderuje to moj obrazek tla jest mega blady a obiekt 3d laapie gamme poprawnie.wiec jak mam poprawic.game image backplte skoro on jest powiazany z. Kamera??
Napisano 3 Styczeń 201213 l Backplate i tak dodajesz w postpro. Wiec chyba nie ma znaczenia. Ale jak co to przepusc backplate'a przez node Gamma Correction i zamiast [1,1,1] daj [0.45, 0.45, 0.45]
Napisano 4 Styczeń 201213 l Autor Jjuz tak robilem,to nie dziala ponieważ backplate jest przypisany do kamery która ma juz przypisana game...zreszta sprawdze by sie upewnic.i dam znac.
Napisano 4 Styczeń 201213 l Hmm probowalem to zrobic i jednak moze to nie byc dobre rozwiazanie bo u mnie mayka sie crashuje za kazdym razem. Ja bym to olał bo i tak imageplane'a dodajesz w poscie.
Napisano 4 Styczeń 201213 l Jak koniecznie chcesz tak miec to moze taka opcja Cie zadowoli: imagePlane w kamerze1 (ta do renderowanie z lensshaderem juz) i zmien Type z Image file na texture > tam podepnij noda Gama Correct z .455 i pod to dopiero texture. Problem jest ze nie bedzie tego widac w Viewporcie. Mozna zatem zduplikowac kamere z normalnym juz Image filem dodanym jako image file, sparentowac do pierwszej. I wylaczyc to w renderowaniu, lub wylaczac kamere na warstwie.
Napisano 5 Styczeń 201213 l Autor Nadal to samo. Mam image plane podpięty pod kamere bo tak ma być i przez to , że mam simple exposure podpiete ,które też musi być nadal image jest wyblakły
Napisano 5 Styczeń 201213 l Autor włączyłem kolor managment i teraz kazdy image jest z sRGB konvertowany do Linear sRGB i model wygląda doskonale , ale ten nieszczęsny image plane jebit... wyblakły nadal.
Napisano 6 Styczeń 201213 l dobra to tak 1 - tworzysz IMAGE PLANE 2 - (najwazniejsze) zmieniasz w type na TEXTURE > i tam w szachownice klikasz :] 3 - podpinasz pod to GAMMA CORRECT 4 - tutaj pod VALUE tez szachownica i wybierasz juz swoja teksture. AA i oczywiscie zmieniasz wartosci z 1 na 0.455 (zapomnialem zaznaczyc na obrazku) :) 5 - polaczenie wyglada tak. uwaga: tym sposobem tracisz podglad w viewporcie, ale mozesz zduplikowac kamere, sparentowac i podpiac juz zwyczejnie tego imageplane'a (jak pisalem wyzej w poscie). U mnie dziala sposob.
Napisano 6 Styczeń 201213 l kolega nie radzi sobie z edycją postow to pewnie ma problemy z interpretacja rozwiazania. Moze chociaz odwdzieczy sie repem dla mpta ;)
Napisano 6 Styczeń 201213 l Autor Dzieki za ten mini tutorial,napewno bedzie pomocny nie tylko dla mnie .Doceniam poswiecenie;-) jeszcze raz dzieki.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto