Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Posted

Witam,

Moj probblem polega na tym,ze mam do kamery przypisany jpg jako tak zwany backplate.W kamerze mam przyczepiony leans shaader simple exposure I do tego momentu jest ok.Mam game ustawiona na 2.2 ale jak wyrenderuje to moj obrazek tla jest mega blady a obiekt 3d laapie gamme poprawnie.wiec jak mam poprawic.game image backplte skoro on jest powiazany z. Kamera??

  • Replies 13
  • Views 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Backplate i tak dodajesz w postpro. Wiec chyba nie ma znaczenia.

Ale jak co to przepusc backplate'a przez node Gamma Correction i zamiast [1,1,1] daj [0.45, 0.45, 0.45]

  • Author

Jjuz tak robilem,to nie dziala ponieważ backplate jest przypisany do kamery która ma juz przypisana game...zreszta sprawdze by sie upewnic.i dam znac.

Hmm probowalem to zrobic i jednak moze to nie byc dobre rozwiazanie bo u mnie mayka sie crashuje za kazdym razem.

Ja bym to olał bo i tak imageplane'a dodajesz w poscie.

Jak koniecznie chcesz tak miec to moze taka opcja Cie zadowoli:

 

imagePlane w kamerze1 (ta do renderowanie z lensshaderem juz) i zmien Type z Image file na texture > tam podepnij noda Gama Correct z .455 i pod to dopiero texture. Problem jest ze nie bedzie tego widac w Viewporcie.

Mozna zatem zduplikowac kamere z normalnym juz Image filem dodanym jako image file, sparentowac do pierwszej. I wylaczyc to w renderowaniu, lub wylaczac kamere na warstwie.

  • Author

Nadal to samo. Mam image plane podpięty pod kamere bo tak ma być i przez to , że mam simple exposure podpiete ,które też musi być nadal image jest wyblakły

  • Author

włączyłem kolor managment i teraz kazdy image jest z sRGB konvertowany do Linear sRGB i model wygląda doskonale , ale ten nieszczęsny image plane jebit... wyblakły nadal.

dobra to tak

 

1 - tworzysz IMAGE PLANE

 

2 - (najwazniejsze) zmieniasz w type na TEXTURE > i tam w szachownice klikasz :]

 

3 - podpinasz pod to GAMMA CORRECT

 

4 - tutaj pod VALUE tez szachownica i wybierasz juz swoja teksture. AA i oczywiscie zmieniasz wartosci z 1 na 0.455 (zapomnialem zaznaczyc na obrazku) :)

 

5 - polaczenie wyglada tak.

 

gamakamera.jpg

 

uwaga: tym sposobem tracisz podglad w viewporcie, ale mozesz zduplikowac kamere, sparentowac i podpiac juz zwyczejnie tego imageplane'a (jak pisalem wyzej w poscie).

 

U mnie dziala sposob.

kolega nie radzi sobie z edycją postow to pewnie ma problemy z interpretacja rozwiazania.

Moze chociaz odwdzieczy sie repem dla mpta ;)

  • Author

Dzieki za ten mini tutorial,napewno bedzie pomocny nie tylko dla mnie

.Doceniam poswiecenie;-) jeszcze raz dzieki.

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.