Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam.

 

Tak z czystej ciekawości pytam - zassałem triala Maxa 2012. Szukam materiału mia_material (i mia_material_x). To są materiały mentala. Czy one w ogóle są w Maxie? Czy tylko w Maya? W jakiej bibliotece materiałów ich szukać? A jeśli ich tam nie ma, to gdzie je ewentualnie znaleźć? Niby według tego tutka:

 

http://mentalraytips.blogspot.com/2007/10/making-better-metal-with-miamaterial.html

 

jest też w maksie.

Edytowane przez Ajgor

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 836
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie wiem czy akurat ten materiał jest, ale tutaj:

http://cg.tutsplus.com/tutorials/autodesk-3d-studio-max/3d_cg_tutorial_max_3dsmax_compositing_lighting_rendering_shading_shader_lume_tool/

jest bardzo fajny tutorial w którym pokazano, jak odblokować ukryte shadery w maxie. Niby nie powinno się ich używać ponieważ zastąpiono je nowymi, ale niektórych po prostu nie ma, a są bardzo przydatne. Zachowano je w celu zachowania kompatybilności wstecznej ze starszymi wersjami maxa. Jest więc taka możliwość, że znajdziesz ten materiał edytując pokazane w tutku pliki. Z góry jednak radzę utworzyć kopię zapasową bo można łatwo coś uszkodzić.

Przykładem takich przydatnych materiałów i shaderów jest chociażby SSS Physical material, który zachowano, ale którego nie można poprawnie wykorzystać, ponieważ brakuje odpowiednich slotów na mapy oraz odpowiednich map które tam można wstawić - tj. parti volume photon i dielectric material. Za pomocą tego materiału można uzyskać niesamowite wręcz efekty przy obiektach przeziernych takich jak marmur, czy mleko. Dzięki temu, że odblokowałem te 2 mapy i sloty, udało mi się zrobić na prawdę dobry render marmurowej rzeźby.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.