tulips24 Napisano 5 Styczeń 2012 Napisano 5 Styczeń 2012 Witam, Modeluję postać, według ustawionych plane. W chwili obecnej gdy wchodzę w detale występuje problem przy chamferowaniu czy extrudowaniu edge. Delikatny ruch myszy powoduje zmianę o duże wartosci jeśli odnieść siędo proporcji całego obiektu. Używając opcji z wartosciami przy suwakach, też wystepuje ten sam problem. Screen Dopiero wprowadzanie ręczne (numeryczne) wartości daje efekt który oczekuje. I tu pytanie. Jak temu zaradzić. Czy da się w jakiś sposób ustawić "czułość" przeskoków wartości, lub istnieje jakis inny sposób? Przeskalowanie czy grzebanie w ustawieniach jednostek metrycznych nie pomagało.
Gość fishinthewater Napisano 5 Styczeń 2012 Napisano 5 Styczeń 2012 Przytrzymaj alt i wtedy motaj suwakami.
mirach Napisano 5 Styczeń 2012 Napisano 5 Styczeń 2012 jesli przeskalujesz obiekt, potem wrzucisz mu restet x-form i przerobisz na editable poly to powinno pomoc. 1
tulips24 Napisano 5 Styczeń 2012 Autor Napisano 5 Styczeń 2012 Właśnie zauważyłem, że to problem samego obiektu. Jeśli stworzę np boxa to jest wszystko ok. Problem wynika zapewne dlatego, że basic mesh postaci był robiony w z-brush. Po zaimportowaniu do maxa, przeskalowałem cały obiekt powiekszajac go by dopasować do rzutów. Zaraz sprawdzę to co napisał mirach. Logicznie myśląc powinno pomóc i tu tkwi problem. Slowiak, dziękuje za podanie informacji odnośnie alt+suwaki. Cenna wskazówka. Dobrze więc. Sprawdziłem to co napisał mirach i zgadza się. Teraz wszystko pasuje. Dziękuje Panowie za pomoc.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się