Napisano 5 Styczeń 201213 l Witam, Modeluję postać, według ustawionych plane. W chwili obecnej gdy wchodzę w detale występuje problem przy chamferowaniu czy extrudowaniu edge. Delikatny ruch myszy powoduje zmianę o duże wartosci jeśli odnieść siędo proporcji całego obiektu. Używając opcji z wartosciami przy suwakach, też wystepuje ten sam problem. Screen Dopiero wprowadzanie ręczne (numeryczne) wartości daje efekt który oczekuje. I tu pytanie. Jak temu zaradzić. Czy da się w jakiś sposób ustawić "czułość" przeskoków wartości, lub istnieje jakis inny sposób? Przeskalowanie czy grzebanie w ustawieniach jednostek metrycznych nie pomagało.
Napisano 5 Styczeń 201213 l jesli przeskalujesz obiekt, potem wrzucisz mu restet x-form i przerobisz na editable poly to powinno pomoc.
Napisano 5 Styczeń 201213 l Autor Właśnie zauważyłem, że to problem samego obiektu. Jeśli stworzę np boxa to jest wszystko ok. Problem wynika zapewne dlatego, że basic mesh postaci był robiony w z-brush. Po zaimportowaniu do maxa, przeskalowałem cały obiekt powiekszajac go by dopasować do rzutów. Zaraz sprawdzę to co napisał mirach. Logicznie myśląc powinno pomóc i tu tkwi problem. Slowiak, dziękuje za podanie informacji odnośnie alt+suwaki. Cenna wskazówka. Dobrze więc. Sprawdziłem to co napisał mirach i zgadza się. Teraz wszystko pasuje. Dziękuje Panowie za pomoc.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto