Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

Modeluję postać, według ustawionych plane. W chwili obecnej gdy wchodzę w detale występuje problem przy chamferowaniu czy extrudowaniu edge. Delikatny ruch myszy powoduje zmianę o duże wartosci jeśli odnieść siędo proporcji całego obiektu. Używając opcji z wartosciami przy suwakach, też wystepuje ten sam problem.

 

Screen

max1.png

 

Dopiero wprowadzanie ręczne (numeryczne) wartości daje efekt który oczekuje.

 

max2y.png

 

I tu pytanie. Jak temu zaradzić. Czy da się w jakiś sposób ustawić "czułość" przeskoków wartości, lub istnieje jakis inny sposób?

Przeskalowanie czy grzebanie w ustawieniach jednostek metrycznych nie pomagało.

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Gość fishinthewater
Napisano

Przytrzymaj alt i wtedy motaj suwakami.

Napisano

Właśnie zauważyłem, że to problem samego obiektu. Jeśli stworzę np boxa to jest wszystko ok. Problem wynika zapewne dlatego, że basic mesh postaci był robiony w z-brush. Po zaimportowaniu do maxa, przeskalowałem cały obiekt powiekszajac go by dopasować do rzutów. Zaraz sprawdzę to co napisał mirach. Logicznie myśląc powinno pomóc i tu tkwi problem. Slowiak, dziękuje za podanie informacji odnośnie alt+suwaki. Cenna wskazówka.

 

Dobrze więc. Sprawdziłem to co napisał mirach i zgadza się. Teraz wszystko pasuje. Dziękuje Panowie za pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności