Napisano 10 Styczeń 201213 l Autor Chodzi mi o animację którą będę mógł w pełni kontrolować. Zwolnienie, przyspieszenie, zatrzymanie, ponowny start itd. (do celów prezentacji). Wydaje mi się że z pomocą reactora nie da się tego zrobić? Chyba że o czymś nie wiem?
Napisano 10 Styczeń 201213 l Reaktorem albo PhysXem. Możesz zrobić to na kościach (chodzi o Skin), potem walnąć cache animacji a następnie ją sobie spowalniać i przyspieszać jak tam chcesz....
Napisano 10 Styczeń 201213 l Autor Jeśli reaktorem to jakim dokładnie obiektem w reaktorze? Tak żeby kostka się turlała a nie zsuwała?
Napisano 10 Styczeń 201213 l Wszystko fizyka więc liczy się pęd i tarcie. Odpal Helpa - http://docs.autodesk.com/3DSMAX/13/ENU/Autodesk%203ds%20Max%202011%20Help/index.html i poszukaj haseł "reactor" i "rigid body"
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto