giebur1 Napisano 9 Styczeń 2012 Share Napisano 9 Styczeń 2012 Witam No właśnie jak to zrobić? Czy ktoś może pomóc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shogun 3D Napisano 9 Styczeń 2012 Share Napisano 9 Styczeń 2012 Reactorem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
giebur1 Napisano 10 Styczeń 2012 Autor Share Napisano 10 Styczeń 2012 Chodzi mi o animację którą będę mógł w pełni kontrolować. Zwolnienie, przyspieszenie, zatrzymanie, ponowny start itd. (do celów prezentacji). Wydaje mi się że z pomocą reactora nie da się tego zrobić? Chyba że o czymś nie wiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grave Napisano 10 Styczeń 2012 Share Napisano 10 Styczeń 2012 Reaktorem albo PhysXem. Możesz zrobić to na kościach (chodzi o Skin), potem walnąć cache animacji a następnie ją sobie spowalniać i przyspieszać jak tam chcesz.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
giebur1 Napisano 10 Styczeń 2012 Autor Share Napisano 10 Styczeń 2012 Jeśli reaktorem to jakim dokładnie obiektem w reaktorze? Tak żeby kostka się turlała a nie zsuwała? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grave Napisano 10 Styczeń 2012 Share Napisano 10 Styczeń 2012 Wszystko fizyka więc liczy się pęd i tarcie. Odpal Helpa - http://docs.autodesk.com/3DSMAX/13/ENU/Autodesk%203ds%20Max%202011%20Help/index.html i poszukaj haseł "reactor" i "rigid body" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
giebur1 Napisano 11 Styczeń 2012 Autor Share Napisano 11 Styczeń 2012 Wielkie dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się