Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Fajne, rzeczywiście korekcja kamery by się przydała (to Ty w światowej masterowni wizulaizacji pracujesz o takim standardzie zapominasz? Shame on you ;) )

 

Brak smooth'a na kloszu od lampy no i sama lampa chyba tak na mega szybko tam wrzucona bo materiał ten sam na całej długości, co oczywiście mogło być zamierzone, ale i tak nie wygląda ;)

 

Dywanik super, ale tak trochę widać że mapowany z góry plane'em bo się rozjeżdża na krańcach.

 

To i tak pierdoły i jest bardzo fajnie!

Pozdro

Napisano

Rajciu, bardzo fajnie. Muszę potestować na swojej z 896mb :)

 

Zrobiłeś to z pluginem eksportującym do Octane?

 

Ile czasu Ci poszło na 570?

Napisano

tak,, czas renderu to jakies 20min, na najslabszym silniku directlight,jak bede mial czas to spróbuje na pmc policzyc, ale to może sie wydluzyc do 10 godzin wtedy

Napisano

No ale wyglądać będzie lepiej... :) Puść na nockę i rano musi być miodzio ;) W pierwszej chwili w ogóle nie pomyślałem, że to Octane..... Co do camera correction to w Octane chyba nie ma jeszcze takiej opcji??? Trzeba ręcznie kombinować a to nie łatwe....

Generalnie spoko czekam na wersje path tracing albo PMC.

 

PS. Nie mam teraz kompa na którym mógłbym Octane zapuścić więc dawno się nie bawiłem.... ;( ma już opcje świecenia hdri + sun???

Napisano

Bardzo ładnie. Czasy renderów mi się podobają tym bardziej:). Tylko ta karta z jeden giga to może nie wystarczyć do puszczenia wersji A4 do druku:/.

Napisano

witam, dzieki za opinie :) ,Grami co do camera correction w octanie nie ma ,no chyba ,ze moze bedzie w tym nowym pluginie pod maxa ,a hdri + sun w tej chwili nic mi o tym nie wiadomo. Sjon jak scena nie ma duzo poly to starczy bez problemu

Napisano

Tak się pytam bo nigdy na większej scenie jak Twoja nie testowałem. Moje testy były w pustym studiu np. model myszki do komputera. Przy 3500pix wciągał chyba 700 czy 800 mega jeden obiekt :). Rozdzielczość drastycznie podnosiła pamięć.

Napisano

no tak napisalem ci odpowiedz a, zapomnialem ze ja mam 2 karty jedna wyswietla minitory i cala reszte ,a druga liczy render wtedy tej pamieci zjadane jest duzo mniej pozdro




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności