zet Napisano 12 Styczeń 2012 Napisano 12 Styczeń 2012 Witajcie problem jak w temacie, mam obiekt budynku i w miejscach okien gdzie jest nałożony materiał szkła odbija otoczenie a nie jest przezroczyste, ale tylko w widoku Orthographic czy to widok Front, Left bądź innym ale w perspektywie jest ok a muszę zrobić zdjęcia w Orthographic z każdej strony jest na to jakiś sposób? P.S w materiale szkła używam Raytrace
Aethersis Napisano 12 Styczeń 2012 Napisano 12 Styczeń 2012 Tak, w lewym górnym rogu każdego viewportu (widoku) jest możliwość konfiguracji wyświetlania. Domyślnie pewnie masz wireframe albo shaded, żeby była preźroczystość, musisz pewnie dać realistic albo skonfigurować to w menu Viewport. Ewentualnie możesz zaznaczyć okno i włączyć Xray mode poprzez wciśnięcie Alt+X. Obiekt powinien stać się przeźroczysty. Nie ma to żadnego wpływu na rendering, a tryb ten można wyłączyć ponownie wciskając Alt+X. Nie wiem czy o to konkretnie ci chodziło, ale pytanie jest niezbyt logicznie sformułowane. Staraj się pisać bardziej po polsku i unikać zdań wielokrotnie złożonych :P
Lucek Napisano 13 Styczeń 2012 Napisano 13 Styczeń 2012 Względnie jeżeli nic to nie da, możesz zaznaczyć object properties -> see-through.
zet Napisano 13 Styczeń 2012 Autor Napisano 13 Styczeń 2012 to ja źle wytłumaczyłem o co mi chodzi mam widok Front przy tym "+" no i na view cube i chcę zrobić zdjęcia tego budynku ale materiał szkła się wyświetla tak że przechwytuje obraz otoczenia, do materiału szkła użyłem Reytrece a chciałem aby szyba wyglądała jak szyba. Da się z tym coś zrobić? Czytałem też że Reytrace właśnie ma to do siebie że tak wygląda a nie inaczej, a jakby co to używam maxa2010 sp1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się