Tomky Napisano 13 Lipiec 2004 Napisano 13 Lipiec 2004 Co muszę włączyć w maxie6 aby widzieć wszystkie polgony w danym obiekcie?Gdy włączam selekcję polgonów i klikam na ściankę np boxa zaznacza ją całą pisząc ile polgonów zaznaczyłem.Nie moę zaznaczyć pojedynczego gdyż obiekt nie jest na nie podzielony w widoku.Co mam zrobić? [Wyedytowany dnia 13-7-2004 > Tomky]
VGT Napisano 13 Lipiec 2004 Napisano 13 Lipiec 2004 Czy box nie ma segmentów ustawionych na 1x1x1? Wciśnij F4 i upewnij się, czy siatka nie jest właśnie taka. Jeżeli wybierasz selekcję poly, powinien bez problemu zaznaczać pojedyncze polygony. Na screenie przedstawiłem dwie sytuacje. W pierwszej jest info, że zaznaczyłem polygon (jeden) o ID = 3 W drugiej zaznaczyłem trzy polygony. Czy u Ciebie nie ma przypadkiem właśnie tej pierwszej sytuacji?? PS. Staraj się bardziej precyzować problem w temacie.. stwierdzenia typu \'pomocy\' nie ułatwiają korzystania z forum. [Wyedytowany dnia 13-7-2004 > VGT]
Tomky Napisano 13 Lipiec 2004 Autor Napisano 13 Lipiec 2004 Tak rzeczywiście był1x1x1 ale .Problem polega na tym że próbuję zrobić tutorial Land Rover Freelander i tam kolo wstawia właśnie box o wymiarch 2x2x2 i 1x1x1 segmentów.On tam ma podzielony ten box na trójkąty i należy usunąć trzy z nich.Ja nie mogę uzyskąć obrazu w kórym widać te trójkąty,,i to jest problem?!!! 2.Max codzi mki na driverze sowtwerowym(preferencje/viewports...może zmienić go na opengl lub direct3d?Jak powinno być? 3.Jak przywrócić defaultowe ustawienia w maxie w preferencjach bo może tam coś pokręciłemi dlatego nie mam trójkątów wyświetlanych? Mam ati9800xt [Wyedytowany dnia 13-7-2004 > Tomky]
VGT Napisano 14 Lipiec 2004 Napisano 14 Lipiec 2004 2. Zmień na taki, w którym max będzie najlepiej chodził. To ma tylko takie znaczenie. 3. To raczej są defaultowe ustawienia. Domyślnie są wyświetlane właśnie czworokąty. Aby uzyskać trójkąty np w directX, trzeba we wspomnianym przez Ciebie miejscu zaznaczyć opcję \'display all triangle edges\' Ale mozna to uzyskać jeszcze inaczej (jeśli efekt jest potrzebny tylko dla danej, konkretnej bryły): Skowertuj box\'a do editable mesh, wybierz tryb selekcji \'edge\' zaznacz myszą obszar tak, aby znalazła się w nim cała bryła (zaznaczy Ci wszystkie krawędzie), teraz na koniec w panelu modyfikacji, zjedź nieco niżej i wciśnij \'visible\' z rollout\'a \'surface propeties\'. Powodzenia [Wyedytowany dnia 14-7-2004 > VGT]
Tomky Napisano 14 Lipiec 2004 Autor Napisano 14 Lipiec 2004 Dzięki VGT jest wszystko oki.Może Ma ktoś z Was plik 3dsmax_t.chm. do 6.Nie mogę korzystać z helpa i tutoriali.
rowr Napisano 14 Lipiec 2004 Napisano 14 Lipiec 2004 poszukaj na forum szeryf gdzies ostatni linka do niego wystawial
Tomky Napisano 14 Lipiec 2004 Autor Napisano 14 Lipiec 2004 Tak ale nie do plioku tylko do całego tutoriala na stronie Discreeta a mnie chodzi o jeden mały pli a nie 60Mb tutoriali które mam
VGT Napisano 15 Lipiec 2004 Napisano 15 Lipiec 2004 Plik 3dsmax_t.chm faktycznie jest jeden mały i nie ma 60 MB.... a tylko 55 MB ;) Nie sprawdzałem jaki link dawał SansSerif ale to chyba jednak o to chodzi :)
Tomky Napisano 16 Lipiec 2004 Autor Napisano 16 Lipiec 2004 Oki dzięki sciągnąłem jest wszystko spox...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się