Skocz do zawartości

Polygon\'y..pomocy?problem z wyświetlaniem


Tomky

Rekomendowane odpowiedzi

Co muszę włączyć w maxie6 aby widzieć wszystkie polgony w danym obiekcie?Gdy włączam selekcję polgonów i klikam na ściankę np boxa zaznacza ją całą pisząc ile polgonów zaznaczyłem.Nie moę zaznaczyć pojedynczego gdyż obiekt nie jest na nie podzielony w widoku.Co mam zrobić?

 

[Wyedytowany dnia 13-7-2004 > Tomky]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Czy box nie ma segmentów ustawionych na 1x1x1? Wciśnij F4 i upewnij się, czy siatka nie jest właśnie taka.

Jeżeli wybierasz selekcję poly, powinien bez problemu zaznaczać pojedyncze polygony.

 

polygons.gif

 

Na screenie przedstawiłem dwie sytuacje.

W pierwszej jest info, że zaznaczyłem polygon (jeden) o ID = 3

W drugiej zaznaczyłem trzy polygony.

 

Czy u Ciebie nie ma przypadkiem właśnie tej pierwszej sytuacji??

 

PS. Staraj się bardziej precyzować problem w temacie.. stwierdzenia typu \'pomocy\' nie ułatwiają korzystania z forum.

 

[Wyedytowany dnia 13-7-2004 > VGT]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak rzeczywiście był1x1x1 ale .Problem polega na tym że próbuję zrobić tutorial Land Rover Freelander i tam kolo wstawia właśnie box o wymiarch 2x2x2 i 1x1x1 segmentów.On tam ma podzielony ten box na trójkąty i należy usunąć trzy z nich.Ja nie mogę uzyskąć obrazu w kórym widać te trójkąty,,i to jest problem?!!!

2.Max codzi mki na driverze sowtwerowym(preferencje/viewports...może zmienić go na opengl lub direct3d?Jak powinno być?

3.Jak przywrócić defaultowe ustawienia w maxie w preferencjach bo może tam coś pokręciłemi dlatego nie mam trójkątów wyświetlanych?

Mam ati9800xt

 

[Wyedytowany dnia 13-7-2004 > Tomky]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2. Zmień na taki, w którym max będzie najlepiej chodził. To ma tylko takie znaczenie.

3. To raczej są defaultowe ustawienia. Domyślnie są wyświetlane właśnie czworokąty. Aby uzyskać trójkąty np w directX, trzeba we wspomnianym przez Ciebie miejscu zaznaczyć opcję \'display all triangle edges\'

 

Ale mozna to uzyskać jeszcze inaczej (jeśli efekt jest potrzebny tylko dla danej, konkretnej bryły):

Skowertuj box\'a do editable mesh, wybierz tryb selekcji \'edge\' zaznacz myszą obszar tak, aby znalazła się w nim cała bryła (zaznaczy Ci wszystkie krawędzie), teraz na koniec w panelu modyfikacji, zjedź nieco niżej i wciśnij \'visible\' z rollout\'a \'surface propeties\'.

 

Powodzenia

 

[Wyedytowany dnia 14-7-2004 > VGT]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności