Skocz do zawartości

Multiscatter + Light Cache - krytyczny wyjątek i zamknięcie się 3D studio


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czołem, mam problem z plikami w których korzystam z Multiscattera do siania trawy. Na 5 prób renderowania 3-4 razy 3D Studio wywala jakiś error i się zamyka. Dzieje się tak od samego początku kiedy kupiłem plugin.

 

Pliki nie są jakieś specjalnie "ciężkie". Renderuję na maszynie która ma 16gb ramu, a scena zajmuje maks 5-6gb (proxy, zieleń itp. bez multiscattera), z muliscatterem włączonym (trawnik na obszarze ~ 30m2 maks) nie sprawdzałem niestety.

 

Jakies pomysły dlaczego? Czy może brakować mu RAM?

 

Próbował będę jeszcze z innym algorytmem zamiast LC do GI, ale generalnie denerwuje mnie fakt że nie działa jak powinno :)

 

Bez multiscattera (lub z wyłączonym) - renderuje się bez najmniejszych problemów.

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

A próbowałeś może z inną geometrią czy cały czas z jedną i tą samą? Ta geometria to proxy czy zwykła geom?

 

Sz.

 

Edit:/ Ah, i czy aktualizowałeś multiscattera do 8mki, bo 5tka miała duże problemy z nitrousem.

Napisano (edytowane)

geometria to zwykła geometria. Zamieniasz na proxy przed użyciem w Multiscatterze? (trawa brana ze scen z iGrass - kupionych razem z multiscatterem).

 

Hmm co do wersji - 1.1.07a.

 

Zassałem nową paczkę i zobaczymy czy to coś zadziała. Dzięki za przypomnienie że programy można aktualizować :D

Edytowane przez Loki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności