Kregox Napisano 14 Styczeń 2012 Napisano 14 Styczeń 2012 Tak jak w temacie, może ktoś mi powiedzieć jak dokladnioe wyglada spraw z polygonami w zbrushu ? Może ktoś mi podać które brushe są profesjonalne ( do każdej roboty ) i najważniejsze, jak wygladzać w zbrushu , chodzi mi dokladnie o takie coś że robie np. twarz i robie jakies zgrubienia na czole innym brushem i chce go wysmoothować ale nie wiem jak oO , z góry dziękuje. Pozdrawiam
mafida Napisano 14 Styczeń 2012 Napisano 14 Styczeń 2012 NIe ma profesjonalnych brushy,są profesjonalne ręce;) Wygładzasz smooth brushem,jest kilka wersji do wyboru.Żeby użyć wciskasz i przytrzymujesz SHIFT.
Kregox Napisano 14 Styczeń 2012 Autor Napisano 14 Styczeń 2012 k, rozumiem dzieki za info :D. Kolejne pytanie z seri " o co tutaj do *** nędzy chodzi ? " Jak czy da się jakoś zmieniać perspektywe tak jak to miało miejsce w 3ds maxie ?? czy zostają mi tylko ctrl - oddalanie , alt - przesuwanie, i rotacja ?
mafida Napisano 14 Styczeń 2012 Napisano 14 Styczeń 2012 U góry w menu Draw masz opcje różne perspektywy.Włączasz "P".Obejrzyj jakis tutorial;)
Kregox Napisano 14 Styczeń 2012 Autor Napisano 14 Styczeń 2012 ogladam mase tutoriali, ale nie ma moge znaleść takiego porządnego.... juz myśle nawet o wzięciu lekcji zbrusha aby skumać. Czy brushe działają na zasadzie nakładania kolejnych warstw? coś jak w rzeźbie kolejne elementy gliny czy może one tylko uwypuklają istniejącą siatkę ??
mafida Napisano 14 Styczeń 2012 Napisano 14 Styczeń 2012 Wciśnij Shift+F bodajże to zobaczysz co robią z siatką.W wersji 4R2 masz jeszcze Dynamesh do rzeźbienia bez myślenia o siatce.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się