Dante41k Napisano 16 Styczeń 2012 Share Napisano 16 Styczeń 2012 Witam, coś namieszałem przy okazji podglądu modelu (F9). W tym momencie kiedy naciskam F9 wyskakuje mi komunikat załączony na obrazku. Jak to zresetować, żeby powróciło do początkowych ustawień? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piotreq91 Napisano 16 Styczeń 2012 Share Napisano 16 Styczeń 2012 brakuje Ci tekstury o nazwie podanej w komunikacie, może ją gdzieś przeniosłeś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dante41k Napisano 16 Styczeń 2012 Autor Share Napisano 16 Styczeń 2012 Nie. Ja coś zmieniłem w tym oknie w którym widać render. Tylko nie wiem co, i nie wiem jak. Wcześniej po wciśnięciu F9 miałem szybki render z wyraźnym obiektem. Teraz jak coś tam poskubię to widać wyrenderowany obiekt, ale nie jest on oświetlony i render czasem trwa długo. Jestem jeszcze zielony i jest to mój pierwszy model. Z obsługi 3ds Max też znam zaledwie podstawy. Jak to zresetować po prostu do ustawień początkowych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...