Skocz do zawartości

Resetowanie ustawień renderingu?


Dante41k

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nie. Ja coś zmieniłem w tym oknie w którym widać render. Tylko nie wiem co, i nie wiem jak. Wcześniej po wciśnięciu F9 miałem szybki render z wyraźnym obiektem. Teraz jak coś tam poskubię to widać wyrenderowany obiekt, ale nie jest on oświetlony i render czasem trwa długo. Jestem jeszcze zielony i jest to mój pierwszy model. Z obsługi 3ds Max też znam zaledwie podstawy. Jak to zresetować po prostu do ustawień początkowych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadal nie pozbyłem się problemu. Testowałem różne ustawienia renderingu ale nic nie wskórałem. W tym momencie wygląda to tak.

 

234qx.jpg234qx.jpg234qx.jpg

 

Sam render zapisany do pliku wygląda tak samo, czytałem, że ktoś miał podobny problem (na odwrót, render ok, zapisany plik strasznie ciemny) ale u mnie niestety to co w programie, to się zapisuje.

 

321to.jpg

 

Panowie poratujcie bo nie mogę nic wyrenderować. :(

 

Myślę, że kluczowym elementem układanki jest Missing Map Files, bo tylko taki komunikat dostaję, dostaję go zawsze gry otwieram ten projekt i zawsze gdy chcę wyrenderować. Nic nie ruszałem w katalogach programu jak i w edytorze materiałów. Szukałem rozwiązania idąc tym tropem, ale nie udało mi się znaleźć nic konkretnego, widziałem tylko, że ludzie mieli podobne problemy.

 

Piszę posta pod postem, żeby trochę odświeżyć temat i podbić go do góry więc proszę mnie za to

nie karać.

 

 

http://imageshack.us/photo/my-images/207/234qx.jpg/

 

http://imageshack.us/photo/my-images/830/321to.jpg/

 

Wrzucam linki bo nie wiem dlaczego nie chce mi wyświetlać obrazków.