Gość matsom Napisano 13 Lipiec 2004 Napisano 13 Lipiec 2004 Jestem początkowym użytkownikiem programu 3ds max. Mam takie pytanko? Modeluję samochód, wyszedłem z sześcianu i konwertowałem go na editable poly. Mój samochód wygląda jak z plasteliny. Cały jest pognieciony. Chodzi mi o to czy może mam jakieś złe ustawienia smooth\'a lub gdzieś indziej? Czy poprostu cały problem polega na tym, że każdy wierzchołek siatki muszę ręcznie dokładnie przesuwać w odpowiednie miejsce, aż osiągnę super gładkość. Za odpowiedź z góry dzięki. [Wyedytowany dnia 13-7-2004 > matsom] [Wyedytowany dnia 13-7-2004 > matsom]
kozioo Napisano 13 Lipiec 2004 Napisano 13 Lipiec 2004 Niektorzy tak mają, ze ich samochody wyglądają jak powypadkowe. Może właśnie to jest Twoim przeznaczeniem? Modeluj samochody przeznaczone do wirtualnych crashtestow.
Piotr Dobosz Napisano 13 Lipiec 2004 Napisano 13 Lipiec 2004 zobacz tutoriale na tej storonie tam masz tutorial o renult laguna i w nim wszystkiego sie dowiesz:) bo tak to za wiele tlumaczyc:) pozdrawiam
Marcin Napisano 13 Lipiec 2004 Napisano 13 Lipiec 2004 to nie jest problem poczatkujacych tylko poprostu tak pogmatwales siatke pewnie ze nawet po meshsmooth wyglada jak opakowanie po marsie :D musisz pocwiczyc w opanowaniu siatki pamietaj ze jesli planujesz na obiekcie modyfikator meshsmooth to staraj sie unikac polygonow z 3 vertexami lub wiecej niz 4 4 vertexy to to co meshsmooth lubi najbardziej czyli kwadraty....
xMark Napisano 20 Lipiec 2004 Napisano 20 Lipiec 2004 http://www.3dtotal.com/team/Tutorials/fiat500/fiat500_m02.asp przerob sobie tego tutka. mi on bardzo pomogl
Rekomendowane odpowiedzi