Skocz do zawartości

samochód po wypadku


Gość matsom

Rekomendowane odpowiedzi

Gość matsom

Jestem początkowym użytkownikiem programu 3ds max. Mam takie pytanko? Modeluję samochód, wyszedłem z sześcianu i konwertowałem go na editable poly. Mój samochód wygląda jak z plasteliny. Cały jest pognieciony. Chodzi mi o to czy może mam jakieś złe ustawienia smooth\'a lub gdzieś indziej? Czy poprostu cały problem polega na tym, że każdy wierzchołek siatki muszę ręcznie dokładnie przesuwać w odpowiednie miejsce, aż osiągnę super gładkość. Za odpowiedź z góry dzięki.

 

[Wyedytowany dnia 13-7-2004 > matsom]

 

[Wyedytowany dnia 13-7-2004 > matsom]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

to nie jest problem poczatkujacych tylko poprostu tak pogmatwales siatke pewnie ze nawet po meshsmooth wyglada jak opakowanie po marsie :D

 

musisz pocwiczyc w opanowaniu siatki

pamietaj ze jesli planujesz na obiekcie modyfikator meshsmooth to staraj sie unikac polygonow z 3 vertexami lub wiecej niz 4 4 vertexy to to co meshsmooth lubi najbardziej czyli kwadraty....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności