Skocz do zawartości

Export z 3ds maxa - import w zbrushy ( symetria złe łapie vertexy )


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Tak jak w temacie, stworzyłem postać w 3ds maxie i zaimportowałem .obj'otkę do zbrusha lecz gdy chce przystąpić do zabawy to mam przesunięta symetrię....

 

Jakieś pomysły ?

 

// zapomniałem o jednym, od czego zależy opcja SHIFT +D ( gestość siatki ) , czasami mogę dobić do 7 a w tym wypadku zatrzymuję mi się przy 4 - jaka jest reguła ?

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie wiem o co chodzi z tą symetrią, ale odkąd używam GoZ problemy związane z importem/exportem w zasadzie zniknęły.

Może reset xform przed exportem z zewnętrznego softu będzie potrzebny i ustawienie modelu symetrycznie w świecie?

 

A maksymalny podział siatki zależy od ustawienia ile max poly możesz pociągnąć, jeśli pierwszy subdiv ma 25k poly, to drugi będzie miał 100k, trzeci 400k a czwarty 1,6mln itd. Jeśli natomiast pierwszy ma 100k to czwarty już będzie miał 6,4mln a piąty 25mln.

Jeśli w preferences->mem->max poly per mesh masz ustawione na 20 (czyli 20mln) to nie wskoczysz na 5 poziom bez podniesienia tej wartości.

Napisano

ja dopiero zaczynam zabawe z zbrushem ( w maxie tez mam male doświadczenie ) ale staram sie to jakoś ogarnąć upraszczam model może wtedy problemy znikną

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności