Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Dynamesh działa na siatce z trójkątami, co nie pozwala później na użycie np HD geometry czy rekonstrukcji sub-dywizji siatki. Moje pytanie jest takie czy jest możliwość prze-konwertowania siatki z powrotem na quady bez zbytniej utraty detalu?

 

Druga sprawa to czy jest możliwość operowania w dynamesh na rozdzielczości większej niż 1024.

Nie wiem dlaczego na niektórych siatkach liczba poligonów w tej rozdzielczości dochodzi do 1,5 mln a w innych np o polowe mniej i nie można zwiększyć gęstości siatki..

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ilość polygonów w dynamesh zależy od skali modelu, co jest bardzo lipne ale chyba nie poprawili tego jeszcze.

 

Co do trójkątów w meshu, żeby to miało ręce i nogi i to pozostaje chyba tylko retopologia by zrobić ładną siateczkę i reprojekcja detalu. Autoquadowanie można zrobić np poprzez zagęszczenie o jeden poziom i skasowanie poprzedniego, wówczas z każdego trisa zrobią się 3 quady, no ale nie zrobisz rekonstrukcji niższych poziomów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności