Skocz do zawartości

DynaMesh - triangle to quads..


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Dynamesh działa na siatce z trójkątami, co nie pozwala później na użycie np HD geometry czy rekonstrukcji sub-dywizji siatki. Moje pytanie jest takie czy jest możliwość prze-konwertowania siatki z powrotem na quady bez zbytniej utraty detalu?

 

Druga sprawa to czy jest możliwość operowania w dynamesh na rozdzielczości większej niż 1024.

Nie wiem dlaczego na niektórych siatkach liczba poligonów w tej rozdzielczości dochodzi do 1,5 mln a w innych np o polowe mniej i nie można zwiększyć gęstości siatki..

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Ilość polygonów w dynamesh zależy od skali modelu, co jest bardzo lipne ale chyba nie poprawili tego jeszcze.

 

Co do trójkątów w meshu, żeby to miało ręce i nogi i to pozostaje chyba tylko retopologia by zrobić ładną siateczkę i reprojekcja detalu. Autoquadowanie można zrobić np poprzez zagęszczenie o jeden poziom i skasowanie poprzedniego, wówczas z każdego trisa zrobią się 3 quady, no ale nie zrobisz rekonstrukcji niższych poziomów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności