Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. To mój pierwszy temat, znalazłem podobne tematy ale one nie rozwiążą mój problem.

Nie jestem ekspertem ani całkowicie zielony z programu 3ds max jednym słowem jestem amatorem, i mam problem z komendą "garment maker" jest nieaktywna, wyczytałem gdzieś na angielskim forum że by była dostępna komenda "garment maker" to trzeba prze konwertować obiekt na "spline" ale ta komenda też jest nie aktywna, i nie mam pojęcia jak to zrobić.

Są 2 obiekty jeden to człowiek a drugi to spodnie, że by spodnie były jako ubranie to trzeba użyć komendy "cloth" i "garment maker" która jest nie aktywna i "spline" też, jak to zrobić że by te dwie komendy były aktywne. Pomoże mi ktoś?

Z góry dzięki

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Tak jak napisales, zeby garment maker dziala musi byc uzyty na splajnie, zakladam ze twoje spodnie to obiekt edtiable poly/mesh i nia da sie tego przekonwertowac na splaj. Musisz splajnem narysowac cos jakby wykroj krawiecki spodni i potem nadac na to garment maker. Polecam helpa do maxa, tam jest wszystko ladnie wyjasnione




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności