Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jeśli się ktoś zna na tym to niech mi napisze opis\\pomoc jak to zrobić oto pytania:

1. jak zrobić uderzenie w pole silowe

2. jak zrobić animowane tekstury

3. jak zrobic oświetlany dym tzn wielokolorowy

4. jak zrobić łagodne przejście między teksturami np między trawą a piaskiem

tylko nie mowcie że są gdzieś tutoriale bo mam za slabego neta żeby se tak przeglądać strony jak już to proszę o podanie linka

a i skad wziąć fajne tekstury i dźwięki

z góry thx

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wpada mowi co chce i oczekuje ze mu dadzą

 

po :

 

1. nieprzeczytales regolaminu to odrazu widac....

 

2. jakos bardziej przekonywojacym wyrazeniem bys sie posluzyl bo tu to tylko brzmi jak \"DAWAC!!!\" i juz :P

 

3. a ja ci powiem ze sa tutoriale w necie do tego tylko trzeba poszukac :D a nam sie nie chce

 

4. nowi juz by chcieli wszystko odrazu jak ja to mowie zeby byl \"All Wizzard\" i zalatwione :D

Napisano

2. za mapę materiału wkładasz animację, albo bawisz się z mapkami proceduralnymi.

 

3. \"jak zrobic oświetlany dym tzn wielokolorowy\"-wyrażaj się jaśniej;

a)efekty cząsteczkowe, z dynamicznie zmienianą barwą

b)vol. light z włączonym parametrem noise

c)animowany materiał z mapą \"noise\", albo \"smoke\" i mapą opacity, nałożony na jakiś obiekt geometryczny

 

4. 1 materiał z kanałem diff>mix albo 1 materiał \"blend\" z 2 pod-materiałami (przewagą tego 2. rozwiązania jest możliwość definiowania poszczególnych parametrów dla każdego z materiałów osobno- trudno by piasek miał połysk jak mokra trawa); do połączenia materiałów wkładasz mapkę w skali szarości.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności