Napisano 14 Lipiec 200420 l Jeśli się ktoś zna na tym to niech mi napisze opis\\pomoc jak to zrobić oto pytania: 1. jak zrobić uderzenie w pole silowe 2. jak zrobić animowane tekstury 3. jak zrobic oświetlany dym tzn wielokolorowy 4. jak zrobić łagodne przejście między teksturami np między trawą a piaskiem tylko nie mowcie że są gdzieś tutoriale bo mam za slabego neta żeby se tak przeglądać strony jak już to proszę o podanie linka a i skad wziąć fajne tekstury i dźwięki z góry thx
Napisano 14 Lipiec 200420 l podaj adres. komplet materialow na cd zostanie dostarczony przesylka kurierska :]
Napisano 14 Lipiec 200420 l wpada mowi co chce i oczekuje ze mu dadzą po : 1. nieprzeczytales regolaminu to odrazu widac.... 2. jakos bardziej przekonywojacym wyrazeniem bys sie posluzyl bo tu to tylko brzmi jak \"DAWAC!!!\" i juz :P 3. a ja ci powiem ze sa tutoriale w necie do tego tylko trzeba poszukac :D a nam sie nie chce 4. nowi juz by chcieli wszystko odrazu jak ja to mowie zeby byl \"All Wizzard\" i zalatwione :D
Napisano 14 Lipiec 200420 l 2. za mapę materiału wkładasz animację, albo bawisz się z mapkami proceduralnymi. 3. \"jak zrobic oświetlany dym tzn wielokolorowy\"-wyrażaj się jaśniej; a)efekty cząsteczkowe, z dynamicznie zmienianą barwą b)vol. light z włączonym parametrem noise c)animowany materiał z mapą \"noise\", albo \"smoke\" i mapą opacity, nałożony na jakiś obiekt geometryczny 4. 1 materiał z kanałem diff>mix albo 1 materiał \"blend\" z 2 pod-materiałami (przewagą tego 2. rozwiązania jest możliwość definiowania poszczególnych parametrów dla każdego z materiałów osobno- trudno by piasek miał połysk jak mokra trawa); do połączenia materiałów wkładasz mapkę w skali szarości.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto