Napisano 27 Styczeń 201213 l Witam wszystkich, Zakładam tą teczkę, aby od czasu do czasu zaprezentować wykonane przez siebie obiekty. Mam nadzieje , że umieszczane tutaj prace spodobają się Wam. Liczę również na Waszą pomoc w postaci uwag i cennych wskazówek, bez których mój postęp będzie znikomy. Miniatura ostatnio zamieszczonej pracy: Edytowane 11 Lipiec 201311 l przez Gemin
Napisano 27 Styczeń 201213 l Autor Na początek suroAgatka - postać z 30. Mini-Bitwy Game artu, której niestety nie ukończyłem na czas. Aby nie zaśmiecać forum, wrzucę dwa screeny a bardziej zainteresowanych zapraszam do wątku. suroAgatka: [ATTACH=CONFIG]84216[/ATTACH] Dziecko w jej wnętrzu: [ATTACH=CONFIG]84215[/ATTACH] Nie ukrywam, że najwięcej trudności przysporzyła mi siatka Low-poly i przygotowanie tekstur.
Napisano 27 Styczeń 201213 l Autor Ponieważ mam trudności z LP i teksturami, to postanowiłem trochę temu poświęcić czasu. Zacznę od modelu, wykonanego przed udziałem w Mini-Bitwie. Jest to stworzenie roboczo nazwane przeze mnie Azor -ni to pies, ni człowiek. Na razie daję tylko siatkę HP, bo tylko tyle mam. [ATTACH=CONFIG]84221[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84219[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84218[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84220[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84217[/ATTACH]
Napisano 31 Styczeń 201213 l Autor Siatka bez uzębienia. [ATTACH=CONFIG]84315[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]84316[/ATTACH] Render z Marmoset Toolbag. Docelowo widoczne szwy będę starał sie usunąć. [ATTACH=CONFIG]84314[/ATTACH] Edytowane 11 Lipiec 201311 l przez Gemin
Napisano 31 Styczeń 201213 l Autor Trochę prac wykonanych w Zbrushu już nagromadziłem a ponieważ nigdy ich wcześniej publicznie nie prezentowałem, to postanowiłem je tutaj wrzucić do ogólnej oceny. [ATTACH=CONFIG]84317[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84318[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84319[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84320[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84321[/ATTACH]
Napisano 11 Lipiec 201311 l Autor Witam wszystkich po długiej przerwie. Przypadkiem trafiłem na stary, zaniechany projekt, a skoro zorganizowałem sobie czas, to postanowiłem ruszyć go dalej. Wcześniejsza postać wydała mi zbyt płytka i bez charakteru , dlatego też wprowadziłem drobne poprawki. Mam nadzieje, że zmiany się spodobają. Przed zmianami: [ATTACH=CONFIG]91065[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]91064[/ATTACH] Po zmianach: [ATTACH=CONFIG]91067[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]91066[/ATTACH] Edytowane 11 Lipiec 201311 l przez Gemin
Napisano 13 Lipiec 201311 l Autor Mała aktualizacja. [ATTACH=CONFIG]91079[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]91080[/ATTACH]
Napisano 17 Lipiec 201311 l Autor Ciąg dalszy pracy. [ATTACH=CONFIG]91109[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]91110[/ATTACH]
Napisano 20 Lipiec 201311 l Autor Następny etap. [ATTACH=CONFIG]91155[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]91156[/ATTACH]
Napisano 21 Lipiec 201311 l Autor Dzięki za pozytywny zastrzyk energii, od razu lepiej się pracuje, gdy się jest docenianym przez innych :) Szosz. Gdy zaczynałem pracę nad tą postacią, to nazwałem ją Gatherer. Miała to być taka moja wariacja sympatycznego złodzieja. Na pomysł wpadłem po przypadkowym napotkaniu w sieci materiałów ze starej gry SPY vs SPY. Niestety długa przerwa, po jakiej wróciłem do tematu, przyczyniła się do sporej zmiany koncepcji. Tym razem postawiłem na zwykłego grubaska, aczkolwiek troszkę cech z poprzednika udało mi się zachować. Całe to zastanawianie się nad formą i charakterem sprawiło, że zapomniałem całkowicie o nowej nazwie. Roboczo był to Pan Mietek i chyba przy tym pozostanę. Chrupek3D. Nie mam wobec Pana Miecia jakiś większych planów. Z drugiej strony nad krótką sekwencją animacji ostro się zastanawiam. Jest to dobry temat do ćwiczeń, tym bardziej że w dziedzinie animacji postaci mam minimalne doświadczenie.
Napisano 21 Lipiec 201311 l Rigowanie tłustego Miecia trochę zejdzie... Efekt może być ciekawy szczególnie gdyby wcisnąć go w szybką dynamiczną akcję, pokazując ukryte zdolności do ucieczki z portfelem przed zandarmem w wąskich i zatłoczonych uliczkach.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto