
olafpozoga
Members-
Content Count
189 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
90 ExcellentAbout olafpozoga
-
Rank
Member
-
olafpozoga started following Postać 3D: green goblin from spiderman, Postać 3D: Pies, Postać 3D: stanczyk and and 1 other
-
olafpozoga started following indian
-
olafpozoga started following mafida
-
olafpozoga started following Gomez
-
Jest CIOS !!! Czad prace !!!
-
Tomala, czad robora !!! Pozdrawiam ;)
-
Jest co pokazać :) Git prace
-
bardzo fajne speed'y
-
Andrzej "Firebat" Marszałek postacie v2
olafpozoga replied to F/X's topic in Galeria 3D (Finished Works 3D)
Zajefajne, gratki !!! -
Bardzo fajne, ale błagam - popraw mu brwi...
-
Niestety takich aut już nie robią :( Super model. Mógłbyś zrobić białe napisy na otoczce opony jak np ten pontiac http://bringatrailer.com/2010/06/09/california-driver-2-owner-1967-pontiac-firebird/
-
pamiętaj też o większych wyciągniętych uszach. One rosną całe życie u człowieka. Nim starszy tym większe (przy okazji - obniż je, bo są za wysoko) pozdrawiam
- 78 replies
-
- blender sculpt
- etmed3d
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Genialne brawo. Następną prace myślę zrobić w tych klimatach z detalem na maksa. Gratuluję cierpliwości i wyobraźni.
-
Rzeźba(y): Pan Masakra i spółka...
olafpozoga replied to Piotr Słomowicz's topic in Work in progress (WIP)
to już poziom światowy... -
Teczka 3d: Modeling organiczny i inne.
olafpozoga replied to gryzon's topic in Work in progress (WIP)
Dla mnie łokieć niżej (ale minimalnie). Przedramię jest za długie co do ramienia przynajmniej dla mnie. Miednice też za szeroka w stosunku do żeber + w miednicy kość udowa za bardzo odstaje. Oczywiście te standardy anatomii bierz z przymrużeniem oka, bo zawsze są odstępstwa ;) Bardzo fajne prace. Pozdrawiam -
czaszka bardzo fajna, choć zęby niestety - kiszka warto zagarnąć temat protetyki zębów, bo zęby maja duży wpływ na wygląd postaci (choć są małe w stosunku do calej postaci). Poza tym przyda to się przy tworzeniu różnych orków, goblinów itp. jako podstawy: człowiek dorosły ma; górna prawa strona: 2xsiekacze (jedynka, dwójka), 1xkieł (trójki), 2xprzedtrzonowe (czwórki, piątki), 2xtrzonowe (szóstki, siódemki) ; ewentualnie 3x trzonowe jak występuja zęby "mądrości" - ósemki przedtrzonowe z zewnątrz podobne są do kłów; ale są dwu-guzowe. szóstki i siódemki są 4-ro guzowe, ósemki są największe 5-cio guzowe. Naprawdę warto pobawić się w protetykę zębów i wydłubać sobie, górną i dolną szczękę z zębami. przy okazji będziesz miał gotowy zestaw zębów, żeby później pakować go do różnych główek ;)
-
lee666 - po prostu włącz "floor"
-
z tego co mi się udało dopatrzeć na fotach, ta róża jest przyszyta czarną nitką (chyba) w poprzek zaraz przy górnej części łodygi... więc i łodyga powinna mieć zgięcie na wysokości tej "nitki" (którą dorobisz w minute) .....
-
Ogólnie napisałbym, że jest super - ale masz skill'a i wiem, że stać Cię na lepsze wykończenie, więc się będę czepiał specjalnie ;) płatki zewnętrzne róży są za grube; powinny być takiej grubości jak te wewnętrzne (na pewno to zauważyłeś tylko chyba leń Cię złapał). Ta marynarka niby ok, ale myślę że stać Cię na lepszą. Ja osobiście zrobiłbym ja od nowa za pomocą zsphere + edit-topology; ładną z wywiniętymi klapami a na końcu nałożyłbym delikatną fakture + mocniejsza faktura na górnej części klap marynarki. jeśli chodzi o szwy na ubraniu - http://www.thegnomonworkshop.com/store/category.php?page=1 tam masz tutka darmowego "How to Create An Alpha for Clothing Seams" , musisz się tylko zarejestrować na tej stronie. Dopieść te dodatki jak tą głowę - a potem zasadź pracę na na stronie ZBrushCentrum ;)