Gemin Napisano 27 Styczeń 2012 Napisano 27 Styczeń 2012 (edytowane) Witam wszystkich, Zakładam tą teczkę, aby od czasu do czasu zaprezentować wykonane przez siebie obiekty. Mam nadzieje , że umieszczane tutaj prace spodobają się Wam. Liczę również na Waszą pomoc w postaci uwag i cennych wskazówek, bez których mój postęp będzie znikomy. Miniatura ostatnio zamieszczonej pracy: Edytowane 11 Lipiec 2013 przez Gemin
Gemin Napisano 27 Styczeń 2012 Autor Napisano 27 Styczeń 2012 Na początek suroAgatka - postać z 30. Mini-Bitwy Game artu, której niestety nie ukończyłem na czas. Aby nie zaśmiecać forum, wrzucę dwa screeny a bardziej zainteresowanych zapraszam do wątku. suroAgatka: [ATTACH=CONFIG]84216[/ATTACH] Dziecko w jej wnętrzu: [ATTACH=CONFIG]84215[/ATTACH] Nie ukrywam, że najwięcej trudności przysporzyła mi siatka Low-poly i przygotowanie tekstur.
Gemin Napisano 27 Styczeń 2012 Autor Napisano 27 Styczeń 2012 Ponieważ mam trudności z LP i teksturami, to postanowiłem trochę temu poświęcić czasu. Zacznę od modelu, wykonanego przed udziałem w Mini-Bitwie. Jest to stworzenie roboczo nazwane przeze mnie Azor -ni to pies, ni człowiek. Na razie daję tylko siatkę HP, bo tylko tyle mam. [ATTACH=CONFIG]84221[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84219[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84218[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84220[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84217[/ATTACH]
Gemin Napisano 31 Styczeń 2012 Autor Napisano 31 Styczeń 2012 (edytowane) Siatka bez uzębienia. [ATTACH=CONFIG]84315[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]84316[/ATTACH] Render z Marmoset Toolbag. Docelowo widoczne szwy będę starał sie usunąć. [ATTACH=CONFIG]84314[/ATTACH] Edytowane 11 Lipiec 2013 przez Gemin
Gemin Napisano 31 Styczeń 2012 Autor Napisano 31 Styczeń 2012 Trochę prac wykonanych w Zbrushu już nagromadziłem a ponieważ nigdy ich wcześniej publicznie nie prezentowałem, to postanowiłem je tutaj wrzucić do ogólnej oceny. [ATTACH=CONFIG]84317[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84318[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84319[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84320[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84321[/ATTACH]
Gemin Napisano 11 Lipiec 2013 Autor Napisano 11 Lipiec 2013 (edytowane) Witam wszystkich po długiej przerwie. Przypadkiem trafiłem na stary, zaniechany projekt, a skoro zorganizowałem sobie czas, to postanowiłem ruszyć go dalej. Wcześniejsza postać wydała mi zbyt płytka i bez charakteru , dlatego też wprowadziłem drobne poprawki. Mam nadzieje, że zmiany się spodobają. Przed zmianami: [ATTACH=CONFIG]91065[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]91064[/ATTACH] Po zmianach: [ATTACH=CONFIG]91067[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]91066[/ATTACH] Edytowane 11 Lipiec 2013 przez Gemin
Gemin Napisano 13 Lipiec 2013 Autor Napisano 13 Lipiec 2013 Mała aktualizacja. [ATTACH=CONFIG]91079[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]91080[/ATTACH]
Gemin Napisano 17 Lipiec 2013 Autor Napisano 17 Lipiec 2013 Ciąg dalszy pracy. [ATTACH=CONFIG]91109[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]91110[/ATTACH]
Gemin Napisano 20 Lipiec 2013 Autor Napisano 20 Lipiec 2013 Następny etap. [ATTACH=CONFIG]91155[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]91156[/ATTACH]
Gość Chrupek3D Napisano 21 Lipiec 2013 Napisano 21 Lipiec 2013 wypaśny tłuścioszek, fajnie wyglądałby jego kałdun w animacji :-)
Gemin Napisano 21 Lipiec 2013 Autor Napisano 21 Lipiec 2013 Dzięki za pozytywny zastrzyk energii, od razu lepiej się pracuje, gdy się jest docenianym przez innych :) Szosz. Gdy zaczynałem pracę nad tą postacią, to nazwałem ją Gatherer. Miała to być taka moja wariacja sympatycznego złodzieja. Na pomysł wpadłem po przypadkowym napotkaniu w sieci materiałów ze starej gry SPY vs SPY. Niestety długa przerwa, po jakiej wróciłem do tematu, przyczyniła się do sporej zmiany koncepcji. Tym razem postawiłem na zwykłego grubaska, aczkolwiek troszkę cech z poprzednika udało mi się zachować. Całe to zastanawianie się nad formą i charakterem sprawiło, że zapomniałem całkowicie o nowej nazwie. Roboczo był to Pan Mietek i chyba przy tym pozostanę. Chrupek3D. Nie mam wobec Pana Miecia jakiś większych planów. Z drugiej strony nad krótką sekwencją animacji ostro się zastanawiam. Jest to dobry temat do ćwiczeń, tym bardziej że w dziedzinie animacji postaci mam minimalne doświadczenie.
Szosz Napisano 21 Lipiec 2013 Napisano 21 Lipiec 2013 Rigowanie tłustego Miecia trochę zejdzie... Efekt może być ciekawy szczególnie gdyby wcisnąć go w szybką dynamiczną akcję, pokazując ukryte zdolności do ucieczki z portfelem przed zandarmem w wąskich i zatłoczonych uliczkach.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się