Napisano 31 Styczeń 201213 l Witam czy ktoś zna może program do konwertowania pliku TOD w obrazki aby Maya mogła go odczytać?w Maya Live.Swoja droga ten format pochodzi z kamery JVC Everio i file jest kompletnie z kosmosu bezurzyteczny 99 procent programów nie chce go otworzyć :-((( heeelp
Napisano 31 Styczeń 201213 l Autor [ATTACH=CONFIG]84357[/ATTACH]wgrywa wideo Tod ale razem z jakimis zielonymi kadratami
Napisano 31 Styczeń 201213 l Autor WŁASCIEWIE TO JAKIE FORMATY AKCEPTUJE MAYA BO PRÓBOWAŁEM BEZPOSREDNIO wrzucić i tez nie chce ani mpg ani avi? to co ona akceptuje?
Napisano 31 Styczeń 201213 l Do mayi najlepiej sekwencję klatek, a wtedy większość popularnych formatów wchodzi. Jeśli już musisz plik video, to chyba quicktime'a można, ale nigdy nawet nie próbowałem.
Napisano 31 Styczeń 201213 l Autor ok ściągnęłem tkzw. Mpeg Stream Clip ,który konwertuje video na image sequance itp. Musiałem dodatkowo odinstalować zwykły Quick Time Player i zainstalować Quick Time player Alternative ver.18.1 ponieważ poprzednia nie akceptowała mpg-2(format z mojej kamery tod zmieniałem ręcznie na mpg-2).Udało się to wrzucić do majki jaki obrazki i teraz...kolejny zonk:-) animacja z tych obrazków przeskakuje mi co 5 framów nie daje się ustawić nic we frame rate...nie ma jak praca w majce ...to jak przebijac się przez dziewice co chwile:-)
Napisano 1 Luty 201213 l Do konwersji plików na klatki używam DJV-view (http://djv.sourceforge.net/download.html). Aby Majka Ci płynnie odpalała sekwencje musisz ustawić w nodzie File aby był keszowany, potem w trybie "play every frame" przepuścić kilka razy całą animacje, patrząc na framerate. Jak się ustabilizuje na wymaganym poziomie (25FPSow) można zacząć prace. Głownie pracuje z referencjami wideo wiec robię je sobie 320/240 aby nie zamulać za bardzo, ale w PALU tez chodziło dobrze.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto