Skocz do zawartości

Efekt dluzszego czasu \"przyslony\" (zamazanie ruchomych szczegolow zdiecia) :)


Dayton

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

Znow mam problem a raczej pytanie jak cos osiagnac :)

 

Potrzebuje wyrenderowac screen, ale z takim efektem jakby zdiecie bylo robione na dluzszym czasie naswietlania, np jadace wolno auto wychodzi ostro ale kola sa lekko zamazane jak sie kreca gdy zrobiloby sie to z ciut dluzszym czasem naswietlania, potrzebuje sie dowiedziec jak osiagnac taki efekt :)

3Ds 6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

no to mysle ze jak juz wiem jak to sie nazywa to sie postaram sobie poradzic :)

 

VGT -->>> co do rendera to nie wiem :) tego standardowego - to jest jedyna sensowna odpowiedz jaka mi moze przyjsc teraz do glowuy nie wiem :/ az tak sie nie znam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli scanline.. ;)

 

Więc tutaj w miarę prosto. Wejdź we właściwości obiektu (propeties) i w grupie \'motion blur\' zaznacz \'image\' (możesz też przetestować \'object\'). Parametrem multiplier kontrolujesz siłę rozmycia.

 

PS. Obiekt oczywiście musi być zanimowany, żeby pojawiło się rozmycie ;)

 

[Wyedytowany dnia 15-7-2004 > VGT]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności