Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Mam taki problem, że podczas renderowania animacji poczatkowe klatki zabierają 3gb ramu a po ok 150 klatkach max zjada już 6,5 gb ramu i wyłącza się gdy pamięci zabraknie (mam 8gb). Czy jest na to jakies rozwiązanie inne niż export obiektów do proxy ? Czy jeśli wyślę scene przez backburnera sam do siebie to zużycie ramu bedzie inne. Byłbym wdzięczny za radę, ponieważ każda próba zabiera masę czasu (muszę wyrenderować 50-100 klatek, zeby sprawdzić czy problem nadal istnieje) i jeszcze nie znalazłem rozwiązania. Licze na bardziej doświadczoneych kolegów :-) Z góry dzięki za pomoc

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

man nie mów ze renderujesz od razu do pliku video? Renderuj do klatek. Jak sie wywali lecisz od wskazanej i problem z głowy.

Napisano

Renderuje do klatek. Problem w tym, że wywaliło mi po 150 klatkach a teraz będę wyjeżdżał i chcę puścic całą animację na kilka kompów, tylko boje się, że będzie wywalać przez ram.

Napisano

Ogólnie tak, renderując przez backburnera zużycie ramu będzie mniejsze, to raz. Dwa, że jeśli tak Ci dysponuje pamięcią, to podziel sobie to na dwa procesy w backburnerze, na przykład klatki 0-70 w pierwszym procesie, póxniej 71-150 w drugim. Pamiętaj tylko żeby zadbać o wszystkie tekstury czy pluginy dla pliku, bo jeśli nie to backburner nie rozpocznie Ci kolejnego renderu.

 

Sz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności