kubapod1989 Napisano 4 Luty 2012 Napisano 4 Luty 2012 Witam, Mam taki problem, że podczas renderowania animacji poczatkowe klatki zabierają 3gb ramu a po ok 150 klatkach max zjada już 6,5 gb ramu i wyłącza się gdy pamięci zabraknie (mam 8gb). Czy jest na to jakies rozwiązanie inne niż export obiektów do proxy ? Czy jeśli wyślę scene przez backburnera sam do siebie to zużycie ramu bedzie inne. Byłbym wdzięczny za radę, ponieważ każda próba zabiera masę czasu (muszę wyrenderować 50-100 klatek, zeby sprawdzić czy problem nadal istnieje) i jeszcze nie znalazłem rozwiązania. Licze na bardziej doświadczoneych kolegów :-) Z góry dzięki za pomoc
olaf Napisano 4 Luty 2012 Napisano 4 Luty 2012 man nie mów ze renderujesz od razu do pliku video? Renderuj do klatek. Jak sie wywali lecisz od wskazanej i problem z głowy.
kubapod1989 Napisano 4 Luty 2012 Autor Napisano 4 Luty 2012 Renderuje do klatek. Problem w tym, że wywaliło mi po 150 klatkach a teraz będę wyjeżdżał i chcę puścic całą animację na kilka kompów, tylko boje się, że będzie wywalać przez ram.
pressenter Napisano 4 Luty 2012 Napisano 4 Luty 2012 Ogólnie tak, renderując przez backburnera zużycie ramu będzie mniejsze, to raz. Dwa, że jeśli tak Ci dysponuje pamięcią, to podziel sobie to na dwa procesy w backburnerze, na przykład klatki 0-70 w pierwszym procesie, póxniej 71-150 w drugim. Pamiętaj tylko żeby zadbać o wszystkie tekstury czy pluginy dla pliku, bo jeśli nie to backburner nie rozpocznie Ci kolejnego renderu. Sz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się