Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam taki problem. Wymodelowałem sobie prosty obiekt w sumie to ściana w której jest miejsce na okno.

Postanowiłem przypisać jej texturę i rozłożyć UV. Gdy podłączam texturę jest pocięta na boxy na ścianie i porozciągana. W UV editorze jest wszystko ok a w renderze wszytko nie tak. Pomyślałem że może po modelowaniu należy w jakiś sposób wyresetować obiekt żeby nie miał porozciąganego masha?

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jak dodajesz material to masz taka opcje przy teksturach mapping z normal zmien na uv

Napisano
  • Autor

Zapomniałem dodać że robię to w Cycles. I już ustawiłem Vector na UV i dodałem nawet mapping. Nie wiem czemu tak się dzieje?

Napisano

hmm, probowalem odtowrzyc ale u mnie jest dobrze. Jak unvrapowales to uzyles project from view? widze że pozaznaczales seamy ale rzut jest plaski i ich nie wykorzystijesz

 

t5j7di.jpg

daj ten plik to popatrze, chyba ze ma dla ciebie jakas mega wartosc i nie chcesz dac:P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności