Napisano 7 Luty 201213 l Mam taki problem. Wymodelowałem sobie prosty obiekt w sumie to ściana w której jest miejsce na okno. Postanowiłem przypisać jej texturę i rozłożyć UV. Gdy podłączam texturę jest pocięta na boxy na ścianie i porozciągana. W UV editorze jest wszystko ok a w renderze wszytko nie tak. Pomyślałem że może po modelowaniu należy w jakiś sposób wyresetować obiekt żeby nie miał porozciąganego masha?
Napisano 7 Luty 201213 l jak dodajesz material to masz taka opcje przy teksturach mapping z normal zmien na uv
Napisano 7 Luty 201213 l Autor Zapomniałem dodać że robię to w Cycles. I już ustawiłem Vector na UV i dodałem nawet mapping. Nie wiem czemu tak się dzieje?
Napisano 7 Luty 201213 l Autor Sytuacja wygląda tak: http://dl.dropbox.com/u/690680/screen_texture_blender.jpg
Napisano 7 Luty 201213 l hmm, probowalem odtowrzyc ale u mnie jest dobrze. Jak unvrapowales to uzyles project from view? widze że pozaznaczales seamy ale rzut jest plaski i ich nie wykorzystijesz daj ten plik to popatrze, chyba ze ma dla ciebie jakas mega wartosc i nie chcesz dac:P
Napisano 7 Luty 201213 l Autor Dokładnie tak jak piszesz najpierw próbowałem rozłożyć siatkę ale mi nie wyszło i zrobiłem project from view. w linku przesyłam scenę. Może coś poradzisz? http://dl.dropbox.com/u/690680/sciana.rar
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto