mctomciu Napisano 7 Luty 2012 Napisano 7 Luty 2012 Mam taki problem. Wymodelowałem sobie prosty obiekt w sumie to ściana w której jest miejsce na okno. Postanowiłem przypisać jej texturę i rozłożyć UV. Gdy podłączam texturę jest pocięta na boxy na ścianie i porozciągana. W UV editorze jest wszystko ok a w renderze wszytko nie tak. Pomyślałem że może po modelowaniu należy w jakiś sposób wyresetować obiekt żeby nie miał porozciąganego masha?
rice Napisano 7 Luty 2012 Napisano 7 Luty 2012 jak dodajesz material to masz taka opcje przy teksturach mapping z normal zmien na uv
mctomciu Napisano 7 Luty 2012 Autor Napisano 7 Luty 2012 Zapomniałem dodać że robię to w Cycles. I już ustawiłem Vector na UV i dodałem nawet mapping. Nie wiem czemu tak się dzieje?
mctomciu Napisano 7 Luty 2012 Autor Napisano 7 Luty 2012 Sytuacja wygląda tak: http://dl.dropbox.com/u/690680/screen_texture_blender.jpg
rice Napisano 7 Luty 2012 Napisano 7 Luty 2012 hmm, probowalem odtowrzyc ale u mnie jest dobrze. Jak unvrapowales to uzyles project from view? widze że pozaznaczales seamy ale rzut jest plaski i ich nie wykorzystijesz daj ten plik to popatrze, chyba ze ma dla ciebie jakas mega wartosc i nie chcesz dac:P
mctomciu Napisano 7 Luty 2012 Autor Napisano 7 Luty 2012 Dokładnie tak jak piszesz najpierw próbowałem rozłożyć siatkę ale mi nie wyszło i zrobiłem project from view. w linku przesyłam scenę. Może coś poradzisz? http://dl.dropbox.com/u/690680/sciana.rar
mctomciu Napisano 7 Luty 2012 Autor Napisano 7 Luty 2012 O faktycznie. Wielkie dzięki za pomoc i zainteresowanie :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się