Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Mam taki problem. Wymodelowałem sobie prosty obiekt w sumie to ściana w której jest miejsce na okno.

Postanowiłem przypisać jej texturę i rozłożyć UV. Gdy podłączam texturę jest pocięta na boxy na ścianie i porozciągana. W UV editorze jest wszystko ok a w renderze wszytko nie tak. Pomyślałem że może po modelowaniu należy w jakiś sposób wyresetować obiekt żeby nie miał porozciąganego masha?

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jak dodajesz material to masz taka opcje przy teksturach mapping z normal zmien na uv

Napisano
  • Autor

Zapomniałem dodać że robię to w Cycles. I już ustawiłem Vector na UV i dodałem nawet mapping. Nie wiem czemu tak się dzieje?

Napisano

hmm, probowalem odtowrzyc ale u mnie jest dobrze. Jak unvrapowales to uzyles project from view? widze że pozaznaczales seamy ale rzut jest plaski i ich nie wykorzystijesz

 

t5j7di.jpg

daj ten plik to popatrze, chyba ze ma dla ciebie jakas mega wartosc i nie chcesz dac:P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.