snipermc Napisano 11 Luty 2012 Napisano 11 Luty 2012 Witam, Jak w "Blender Render" nadać materiał światła do plane'a (żeby plane był lampą :D)(fajnie taką lampę widać w odbiciach karoserii,czy szkła itd :) ). Wiem,że w Cycles wystarczy wybrać "emission" w materiałach,ale jak to jest w tym zwykłym rendererze? Pozdrawiam :)
n-pigeon Napisano 11 Luty 2012 Napisano 11 Luty 2012 W materiałach masz slider z Emit, podbij go do góry.
Fadzu Napisano 17 Marzec 2013 Napisano 17 Marzec 2013 Coś mi nie wychodzi place robi się tylko jaśniejszy :S nie odbija światła na obiekt http://img41.imageshack.us/img41/3376/asasaspk.jpg' alt='asasaspk.jpg'> Uploaded with ImageShack.us[/img]
Skoti Napisano 17 Marzec 2013 Napisano 17 Marzec 2013 (edytowane) Lampa typu Area. PS. Emit by działało, jakbyś włączył Indirect lighting, ale zapewne nie spełniłoby to Twoich oczekiwań, bo nie dostaniesz tak speculara, a prawdopodobnie o niego chodzi (ofc możesz włączyć mirror na obiekcie który ma odbierać światło i będzie prawie jak w Cycles wtedy ;p). Edytowane 17 Marzec 2013 przez Skoti
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się