Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Jak w "Blender Render" nadać materiał światła do plane'a (żeby plane był lampą :D)(fajnie taką lampę widać w odbiciach karoserii,czy szkła itd :) ).

Wiem,że w Cycles wystarczy wybrać "emission" w materiałach,ale jak to jest w tym zwykłym rendererze?

 

Pozdrawiam :)

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 3,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Coś mi nie wychodzi place robi się tylko jaśniejszy :S nie odbija światła na obiekt

<a href=http://img41.imageshack.us/img41/3376/asasaspk.jpg' alt='asasaspk.jpg'> Uploaded with ImageShack.us[/img]

Napisano

Lampa typu Area.

 

PS. Emit by działało, jakbyś włączył Indirect lighting, ale zapewne nie spełniłoby to Twoich oczekiwań, bo nie dostaniesz tak speculara, a prawdopodobnie o niego chodzi (ofc możesz włączyć mirror na obiekcie który ma odbierać światło i będzie prawie jak w Cycles wtedy ;p).

Edytowane przez Skoti

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności