Napisano 11 Luty 201213 l Witam, Jak w "Blender Render" nadać materiał światła do plane'a (żeby plane był lampą :D)(fajnie taką lampę widać w odbiciach karoserii,czy szkła itd :) ). Wiem,że w Cycles wystarczy wybrać "emission" w materiałach,ale jak to jest w tym zwykłym rendererze? Pozdrawiam :)
Napisano 17 Marzec 201311 l Coś mi nie wychodzi place robi się tylko jaśniejszy :S nie odbija światła na obiekt http://img41.imageshack.us/img41/3376/asasaspk.jpg' alt='asasaspk.jpg'> Uploaded with ImageShack.us[/img]
Napisano 17 Marzec 201311 l Lampa typu Area. PS. Emit by działało, jakbyś włączył Indirect lighting, ale zapewne nie spełniłoby to Twoich oczekiwań, bo nie dostaniesz tak speculara, a prawdopodobnie o niego chodzi (ofc możesz włączyć mirror na obiekcie który ma odbierać światło i będzie prawie jak w Cycles wtedy ;p). Edytowane 17 Marzec 201311 l przez Skoti
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto