Pawelkos Napisano 12 Luty 2012 Share Napisano 12 Luty 2012 Mam taki problem ze, kiedy probuje stworzyc cylidner ktorego srednica jest mniejsza niz 1mm milmetr to po prostu nie moge. W viewporcie jest on widoczny kiedy w 1 kroku kiedy rysuje sie srednice, ale kiedy zwalniam przycisk myszki aby narysowac jego wysokosc obiekt automatycznie znika. Dzieje tak tak za kazdym razem, chyba ze cylinder bedzie mial srednice wieksza niz 1 mm. Ktos sie juz z tym spotkal, wie jak to naprawic... im nowszy ten max tym gorszy :/ Aha skale w scenie mam ustawiona na mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtasek Napisano 12 Luty 2012 Share Napisano 12 Luty 2012 też mam ten problem zrób większe a potem w ustawieniach po prostu zmniejsz i powinno być ok :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ApaczoS Napisano 12 Luty 2012 Share Napisano 12 Luty 2012 A w Display Unit Scale też masz mm? I tu i w System Unit Setup sprawdź czy masz to samo. Powinno być ok. Aktualizowany max? [ATTACH=CONFIG]84585[/ATTACH] Edit: Za daleko masz widok w viewporcie, dlatego Ci znika;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelkos Napisano 12 Luty 2012 Autor Share Napisano 12 Luty 2012 Wojtasek - wiem ze da sie tak zrobic, ale ten sposob mnie nie zadowala. ApaczoS - tak i tu mam ustawione na mm... Max z ostatnim SP bo bez niego to mi sie dopiero cuda wianki dzialy :/ Co do widoku to nie jest za daleko. Nawet jak przyblize widok na tyle ze ten promien walca zajmuje mi prawie caly viewport to i tak jesli nie ma calego mm to znika:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ApaczoS Napisano 12 Luty 2012 Share Napisano 12 Luty 2012 A driver masz ustawiony na Nitrous czy Directa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelkos Napisano 13 Luty 2012 Autor Share Napisano 13 Luty 2012 ApaczoS driver Nitrous... dla uzupelniania dodam ze czasami myk ze zblizeniem viewportu dziala, ale to tez jest jakies poje...ne :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ApaczoS Napisano 13 Luty 2012 Share Napisano 13 Luty 2012 Heh, a jak zmienisz na Direct3d to jest tak samo? Jeśli jest ok, to stery do grafy(tak myślę). Co masz na myśli mówiąc poyebane? zbliżanie Ci nie działa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelkos Napisano 13 Luty 2012 Autor Share Napisano 13 Luty 2012 Raczej nie sadze zeby to byly stery bo tu nie chodzi o to ze obiekt sie nie wyswietla tylko sie nie tworzy, po jak zwolnie klawisz to przerywa dzialanie narzedzia. Mowiac ze poyebane mam na mysli to, ze musze zblizyc odpowidnio blisko zeby moc stworzyc obiekt o promieniu tak jaki chce bo jak mam oddalony viewport i mimo to ze przy tworzeniu widze promien jaki "rysuje" to nie max wiec lepiej i mowi:"jestem najnowszym udoskonalonym dzielem autodesku i w trosce o twoj wzrok nie pozwole ci tworzyc obiektow o wielkosci mniejszych niz 1mm w widoku oddalonym..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ApaczoS Napisano 13 Luty 2012 Share Napisano 13 Luty 2012 max wiec lepiej i mowi:"jestem najnowszym udoskonalonym dzielem autodesku i w trosce o twoj wzrok nie pozwole ci tworzyc obiektow o wielkosci mniejszych niz 1mm w widoku oddalonym..." Czyli jednak tworzy dobrze na zbliżeniu:) W sumie to logiczne, jak Ci ktoś w rzeczywistości pokaże igłę to z większej odległości jej nie zobaczysz, a z metra już tak. Max dodatkowo blokuje tworzenie tak małych obiektów z dalszej perspektywy. W sumie to normalne, zapobiega w ten sposób tony małych obiektów, których możesz być nieświadom. Ja to tak rozumiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelkos Napisano 14 Luty 2012 Autor Share Napisano 14 Luty 2012 ApaczoS rozumiem co masz na mysli, ale ja nie probuje rysowac tego w takim oddaleniu ze nie widze co rysuje. Chcialem stworzyc walec obok drugiego obiektu i zeby zachowac odpowiednie proporcje musialem oddalic troche viewport zeby widziec oba obiekty (obiekt juz istniejacy i walec ktory chcialem stworzyc). Mowisz ze byc moze to zapobiega tworzeniu tony malych obiektow, ale powiedz mi jaka roznica jest miedzy 1 mm a 0.9mm... nieduza prawda i to jest bzdura. To bardzo irytujace kiedy software probuje wiedziec lepiej ode mnie co chce zrobic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ApaczoS Napisano 14 Luty 2012 Share Napisano 14 Luty 2012 Jestem w stanie zrozumieć Twoją irytację chociaż sam na takiej skali w zasadzie nigdy nie pracowałem. Z drugiej strony, jest tyle innych problemów w maxie, że szkoda życia na zaprzątanie sobie głowy takimi drobiazgami;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelkos Napisano 14 Luty 2012 Autor Share Napisano 14 Luty 2012 Zgadzam sie, ze szkoda zycia na zaprzatanie sobie glowy takimi "drobiazgami", tylko na tej wersji siedze od niedawna i chcialem sie dowiedziec ze to jakis przypadkowy bug (i jak to naprawic) a nie jeden z tym celowo zaimplementowanych :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się