Napisano 15 Luty 201213 l To mój pierwszy post więc, witam wszystkich. Od pewnego czasu w wolnych chwilach robię gitarę Jackson Rhoads RR24 w Blenderze, renderuję w Cycles. Generalnie skończyłem etap modelowania, ale jest parę elementów, które muszę poprawić. Na pewno nie dokończone pozostały 2 struny. Zakładam wątek, ponieważ zasatanawiam się nad materiałami i zwłaszcza w tej kwestii chciałbym was się poradzić. Czy nie wyglądają zbyt plastikowo, czy dobrze odbijają światło etc. ogólnie jak je ulepszyć. Druga sprawa to, że nie bardzo wiem, jak podkręcić render w Photoshopie/Gimpie - może po prostu powinienem dokładniej poszukać jakichś tutoriali, bo nic nie rzuciło mi się w oczy w tym temacie - zatem chętnie wysłucham uwag. Materiały nie są takie same na każdym renderze, bo w międzyczasie zdążyłem poprzestawiać node'y. tu metalowe elementy się pokopały: [ATTACH=CONFIG]84623[/ATTACH]
Napisano 15 Luty 201213 l O człowieku men, pięknie ta gitarka wygląda. Szczegół zacny, render trochę za ciemny jak dla mnie, wiele detali przez to umyka w pierwszej chwili i może przydałby się jakiś stojak na nią czy inne "trzymadło"... W PS możesz używać np krzywych A która to wersja Blendera jeśli można wiedzieć?
Napisano 15 Luty 201213 l Zmieniłbym ten żółty materiał a przynajmniej odbijanie się światła od niego, na 1 i 2 renderze wygląda jak by sam świecił. Ogolnie tekstury leżą, chociaż metalowe elementy wyglądają całkiem dobrze.
Napisano 16 Luty 201213 l Autor @illusion: Blender 2.61, oficjalna wersja. Stojak jest prawie gotowy. Dzięki za uwagi. hmm zmienię otoczenie i oświetlenie na jaśniejsze - będzie lepiej widać.
Napisano 16 Luty 201213 l Nie wierze że ta ta gitara ma aż taką podstrunnicę, jeszcze jest to typ "sportowy" ;) Na pewno jest bardziej płaska
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto