Napisano 15 Luty 201213 l Wymodelowałam ściany, nałożyłam teksturę, ale jak renderuję to tak jakby były przezroczyste bo ich nie ma na renderze... Czy ktoś potrafi mi pomóc?
Napisano 15 Luty 201213 l Może masz odwrócone polygony. Wejdź w tryb edycji poly, zaznacz te, których nie widać, i w roloucie Edit Polygons kliknij Flip. Edytowane 15 Luty 201213 l przez Ajgor
Napisano 15 Luty 201213 l Autor Tak, mam oświetlone. Teraz zauważyłam, że niektóre są np. przy podłodze przezroczyste a od ok. 30 cm wzwyż widać już tą ścianę... jak zwykle coś pogmatwałam pewnie... eh...
Napisano 15 Luty 201213 l Autor A więc mogę, ale się nie przestrasz, bo jestem początkująca i to jest dopiero początek modelowania tego obiektu więc może być mnóstwo błędów... Proszę o wyrozumiałość (:
Napisano 15 Luty 201213 l powodow moze byc wiele, podziel sie renderami na forum, wtedy wszyscy zanteresowani skorzystaja jesli prolem zostanie rozwiazany.
Napisano 16 Luty 201213 l Problem był w zasadzie banalny. Normalne ścian odwrócone do wewnątrz (ściany zrobione z krzywych z modyfikatorem extrude), tylko jedno światło schowane gdzieś w kącie. Wystarczyło dodać modyfikator Normal, dodać jeszcze dwa światła, i jest OK.