Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Wymodelowałam ściany, nałożyłam teksturę, ale jak renderuję to tak jakby były przezroczyste bo ich nie ma na renderze... Czy ktoś potrafi mi pomóc?

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Może masz odwrócone polygony. Wejdź w tryb edycji poly, zaznacz te, których nie widać, i w roloucie Edit Polygons kliknij Flip.

Edytowane przez Ajgor
Napisano

Tak, mam oświetlone. Teraz zauważyłam, że niektóre są np. przy podłodze przezroczyste a od ok. 30 cm wzwyż widać już tą ścianę... jak zwykle coś pogmatwałam pewnie... eh...

Napisano

A więc mogę, ale się nie przestrasz, bo jestem początkująca i to jest dopiero początek modelowania tego obiektu więc może być mnóstwo błędów... Proszę o wyrozumiałość (:

Napisano

powodow moze byc wiele, podziel sie renderami na forum, wtedy wszyscy zanteresowani skorzystaja jesli prolem zostanie rozwiazany.

Napisano

Problem był w zasadzie banalny. Normalne ścian odwrócone do wewnątrz (ściany zrobione z krzywych z modyfikatorem extrude), tylko jedno światło schowane gdzieś w kącie. Wystarczyło dodać modyfikator Normal, dodać jeszcze dwa światła, i jest OK.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności