avjaline Napisano 15 Luty 2012 Napisano 15 Luty 2012 Wymodelowałam ściany, nałożyłam teksturę, ale jak renderuję to tak jakby były przezroczyste bo ich nie ma na renderze... Czy ktoś potrafi mi pomóc?
Ajgor Napisano 15 Luty 2012 Napisano 15 Luty 2012 (edytowane) Może masz odwrócone polygony. Wejdź w tryb edycji poly, zaznacz te, których nie widać, i w roloucie Edit Polygons kliknij Flip. Edytowane 15 Luty 2012 przez Ajgor
avjaline Napisano 15 Luty 2012 Autor Napisano 15 Luty 2012 Eh... nie to nic nie daje nadal to samo... ):
avjaline Napisano 15 Luty 2012 Autor Napisano 15 Luty 2012 Tak, mam oświetlone. Teraz zauważyłam, że niektóre są np. przy podłodze przezroczyste a od ok. 30 cm wzwyż widać już tą ścianę... jak zwykle coś pogmatwałam pewnie... eh...
avjaline Napisano 15 Luty 2012 Autor Napisano 15 Luty 2012 A więc mogę, ale się nie przestrasz, bo jestem początkująca i to jest dopiero początek modelowania tego obiektu więc może być mnóstwo błędów... Proszę o wyrozumiałość (:
Ajgor Napisano 15 Luty 2012 Napisano 15 Luty 2012 Oczywiście. może podeślij mi na maila: [email protected]
VoNd Napisano 15 Luty 2012 Napisano 15 Luty 2012 powodow moze byc wiele, podziel sie renderami na forum, wtedy wszyscy zanteresowani skorzystaja jesli prolem zostanie rozwiazany.
Ajgor Napisano 16 Luty 2012 Napisano 16 Luty 2012 Problem był w zasadzie banalny. Normalne ścian odwrócone do wewnątrz (ściany zrobione z krzywych z modyfikatorem extrude), tylko jedno światło schowane gdzieś w kącie. Wystarczyło dodać modyfikator Normal, dodać jeszcze dwa światła, i jest OK.
Rekomendowane odpowiedzi