Ajgor Napisano 15 Luty 2012 Share Napisano 15 Luty 2012 Witam. Gdzieś oglądałem tutoriala, jak w Modo zrobić płynne przejście z ostrej krawędzi w płaską powierzchnię. Zastanawia mnie, jak takie coś zrobić w Maxie. Rzućcie okiem na zdjęcie. Chodzi mi własnie o takie coś. Próbowałem na zagęszczonym plane coś takiego zrobić, ale albo przejście nie jest płynne, albo krawędź nie jest ostra. Zwłaszcza, jak się nałoży jakiegoś Subdivision Surfaces (TurboSmooth, czy NURMS, obojetnie). Jak takie coś wymodelować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VoNd Napisano 15 Luty 2012 Share Napisano 15 Luty 2012 modelujesz poly, a tam gdzie masz przejscie owe trzy krawedzie, ktore zwykle tworza Ci ladna ostra krawedz musisz rozluznic, tj. rozlozyc w wiekszych odleglosciach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi