Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!!! Od paru lat zacząłem bazgrać różności po zeszytach szkolnych i nie tylko, więc postanowiłem zgłębiać tą że wiedzę. Proszę oceniać i wytykać + jak i - . Wszystko wezmę na klatę jak to się mówi. Jestem bardzo początkujący, więc proszę o wyrozumiałość. Na początku kolega mówił,żebym zabrał się za anatomie człowieka,więc tak też zrobiłem. Na początku zabrałem się za ręce. Oceniajcie!!!

?action=view&current=Zdjcie0048.jpg?action=view&current=Zdjcie0048.jpgZdjcie0047.jpg

Zdjcie0045.jpg

Zdjcie0046.jpg

Zdjcie0048.jpg

Niestety nie mam pojęcia jak się robi miniaturki za co bardzo przepraszam.

Zdjęcia robione z komórki, bo niestety skaner nie działa.

• Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Złe proporcje, w niektórych wygląda tak, jakby Ci kartki zabrakło.

Porysuj trochę martwych natur na dużych formatach, później bierz się za anatomię.

Napisano

Rysowałeś to ze zdjęć, natury, czy z głowy? Ostatnia opcję powinieneś jak na razie, całkowicie skreślić. Sugestia RaVirra, żebyś zaczął od martwej natury jest dobra. Proponuję na początek ustawić sobie niezbyt skomplikowane przedmioty, najlepiej o prostych kształtach, by "rozluźnić" kreskę. Zacznij od pojedynczych przedmiotów nie starając się odwzorować ich detalicznie, lecz uchwycić kształt. Jak się nieco wprawisz, możesz poustawiać - wciąż proste przedmioty - i narysować je jak wypadają w przestrzeni względem siebie. Myślę, że nie ma się co na początek rzucać na głęboką wodę.

Napisano
  • Autor

Rysowałem to ze zdjęć czasami spoglądając na swoją dłoń.Już się zabrałem za martwą naturę, ale dopiero 1 skończyłem, bo nie miałem czasu przez ten weekend.

Jabka.jpg

Napisano