Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

  • Odpowiedzi 67
  • Wyświetleń 5,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

co prawda wyrownuje sie, ale w innym rozmiarze. nie mam mapowania UV, tylko multi sub object.

Napisano
  • Autor

zrobilem to inaczej - usunalem te czesci z rozmazana tekstura, w sketchupie zrobilem na odwrot(zostawilem tylko te ktore w maxie byly rozmazane) a potem nalozylem w ten sposob otrzymana latke na model w maxie i wszystko jest ok.

teraz tylko male pytanko - jak polaczyc kilka elementow w jeden? chodzi o to ze teraz np. scianka komina zamiast byc czescia calego modelu jest oddzielnym elementem

Edytowane przez Iwanow

Napisano
  • Autor

klikam i nic sie nie dzieje. chodzi o to zeby ten mniejszy obiekt(2 scianki) stal sie czescia tego duzego(caly model)

kopianowyobrazmapabitowf.png

Napisano
  • Autor

no wlasnie nie moge, bo kiedy zaznaczam duzy i wybieram attach nie moge zaznaczyc tego malego.

Napisano
  • Autor

nie, dalej to dwa oddzielne elementy. co to znaczy ze jest innego rodzaju?

Napisano

A nie.. nic. Myślałem, że może jeden jest poly, a drugi na przykład NURBS. Ale w takim przypadku drugi został by automatycznie przekonwertowany na poly.

Napisano

Prawdę mówiąc nie wiem. Opcje, które powinny działać, nie działają, więc chyba nikt nie wie, co masz tam namieszane, i w tym przypadku nie sadzę, żeby ktoś się domyślił.

Napisano
  • Autor

no to w sumie moge to zostawic bo ksztaltu i wygladu bloku to nie zmienia..

Napisano
  • Autor

jeszcze male pytanko, czy model oteksturowany multi subem nie bedzie mial bledow w grze? tzn czy nie bedzie roznicy jakbym to zrobil uvw mapem?

Napisano

Jeżeli jest to zwykły Multi/Su-object bez żadnych dodatkowych materiałów(czy jakoś tak to się zwie) i jeżeli model jest dobrze zrobiony to nie będzie miał problemów z wyświetlaniem się w grze.

Edytowane przez SabaruPL

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.