Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 67
  • Wyświetleń 4,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

co prawda wyrownuje sie, ale w innym rozmiarze. nie mam mapowania UV, tylko multi sub object.

Napisano
  • Autor

zrobilem to inaczej - usunalem te czesci z rozmazana tekstura, w sketchupie zrobilem na odwrot(zostawilem tylko te ktore w maxie byly rozmazane) a potem nalozylem w ten sposob otrzymana latke na model w maxie i wszystko jest ok.

teraz tylko male pytanko - jak polaczyc kilka elementow w jeden? chodzi o to ze teraz np. scianka komina zamiast byc czescia calego modelu jest oddzielnym elementem

Edytowane przez Iwanow

Napisano
  • Autor

klikam i nic sie nie dzieje. chodzi o to zeby ten mniejszy obiekt(2 scianki) stal sie czescia tego duzego(caly model)

kopianowyobrazmapabitowf.png

Napisano
  • Autor

no wlasnie nie moge, bo kiedy zaznaczam duzy i wybieram attach nie moge zaznaczyc tego malego.

Napisano
  • Autor

nie, dalej to dwa oddzielne elementy. co to znaczy ze jest innego rodzaju?

Napisano

A nie.. nic. Myślałem, że może jeden jest poly, a drugi na przykład NURBS. Ale w takim przypadku drugi został by automatycznie przekonwertowany na poly.

Napisano

Prawdę mówiąc nie wiem. Opcje, które powinny działać, nie działają, więc chyba nikt nie wie, co masz tam namieszane, i w tym przypadku nie sadzę, żeby ktoś się domyślił.

Napisano
  • Autor

no to w sumie moge to zostawic bo ksztaltu i wygladu bloku to nie zmienia..

Napisano
  • Autor

jeszcze male pytanko, czy model oteksturowany multi subem nie bedzie mial bledow w grze? tzn czy nie bedzie roznicy jakbym to zrobil uvw mapem?

Napisano

Jeżeli jest to zwykły Multi/Su-object bez żadnych dodatkowych materiałów(czy jakoś tak to się zwie) i jeżeli model jest dobrze zrobiony to nie będzie miał problemów z wyświetlaniem się w grze.

Edytowane przez SabaruPL

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności