Ajgor Napisano 13 Marzec 2012 Share Napisano 13 Marzec 2012 A masz nałożone mapowanie UV? Najprościej: modyfikator UVW Map, i mapowanie Box Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iwanow Napisano 13 Marzec 2012 Autor Share Napisano 13 Marzec 2012 co prawda wyrownuje sie, ale w innym rozmiarze. nie mam mapowania UV, tylko multi sub object. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ajgor Napisano 13 Marzec 2012 Share Napisano 13 Marzec 2012 Przecież tam możesz zmieniać dowolnie rozmiary tekstury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iwanow Napisano 13 Marzec 2012 Autor Share Napisano 13 Marzec 2012 ale jak wroce do tego samego rozmiaru i pozycji co wczesniej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ajgor Napisano 13 Marzec 2012 Share Napisano 13 Marzec 2012 Na przykład kasując modyfikator (i ewentualnie dając nowy:) ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iwanow Napisano 13 Marzec 2012 Autor Share Napisano 13 Marzec 2012 (edytowane) zrobilem to inaczej - usunalem te czesci z rozmazana tekstura, w sketchupie zrobilem na odwrot(zostawilem tylko te ktore w maxie byly rozmazane) a potem nalozylem w ten sposob otrzymana latke na model w maxie i wszystko jest ok. teraz tylko male pytanko - jak polaczyc kilka elementow w jeden? chodzi o to ze teraz np. scianka komina zamiast byc czescia calego modelu jest oddzielnym elementem Edytowane 13 Marzec 2012 przez Iwanow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ajgor Napisano 13 Marzec 2012 Share Napisano 13 Marzec 2012 Jest taki przycisk Attach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iwanow Napisano 14 Marzec 2012 Autor Share Napisano 14 Marzec 2012 klikam i nic sie nie dzieje. chodzi o to zeby ten mniejszy obiekt(2 scianki) stal sie czescia tego duzego(caly model) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ajgor Napisano 14 Marzec 2012 Share Napisano 14 Marzec 2012 Zaznaczasz duży, w jego rolecie klikasz Attach, i klikasz mały. I gotowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iwanow Napisano 14 Marzec 2012 Autor Share Napisano 14 Marzec 2012 no wlasnie nie moge, bo kiedy zaznaczam duzy i wybieram attach nie moge zaznaczyc tego malego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ajgor Napisano 14 Marzec 2012 Share Napisano 14 Marzec 2012 To może mały już jest połaczony z dużym? Albo jest innego rodzaju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iwanow Napisano 14 Marzec 2012 Autor Share Napisano 14 Marzec 2012 nie, dalej to dwa oddzielne elementy. co to znaczy ze jest innego rodzaju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ajgor Napisano 14 Marzec 2012 Share Napisano 14 Marzec 2012 A nie.. nic. Myślałem, że może jeden jest poly, a drugi na przykład NURBS. Ale w takim przypadku drugi został by automatycznie przekonwertowany na poly. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iwanow Napisano 14 Marzec 2012 Autor Share Napisano 14 Marzec 2012 to jest w koncu jakies wyjscie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ajgor Napisano 14 Marzec 2012 Share Napisano 14 Marzec 2012 Prawdę mówiąc nie wiem. Opcje, które powinny działać, nie działają, więc chyba nikt nie wie, co masz tam namieszane, i w tym przypadku nie sadzę, żeby ktoś się domyślił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iwanow Napisano 14 Marzec 2012 Autor Share Napisano 14 Marzec 2012 no to w sumie moge to zostawic bo ksztaltu i wygladu bloku to nie zmienia.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iwanow Napisano 22 Marzec 2012 Autor Share Napisano 22 Marzec 2012 jeszcze male pytanko, czy model oteksturowany multi subem nie bedzie mial bledow w grze? tzn czy nie bedzie roznicy jakbym to zrobil uvw mapem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SabaruPL Napisano 23 Marzec 2012 Share Napisano 23 Marzec 2012 (edytowane) Jeżeli jest to zwykły Multi/Su-object bez żadnych dodatkowych materiałów(czy jakoś tak to się zwie) i jeżeli model jest dobrze zrobiony to nie będzie miał problemów z wyświetlaniem się w grze. Edytowane 23 Marzec 2012 przez SabaruPL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi