Zernat Napisano 26 Luty 2012 Napisano 26 Luty 2012 Witam. Mam pewien obiekt, cylinder. Ma on 128 boków, jakiś czas temu ruszałem jednym z jego bocznych polygonów. Po wszystkim dałem parę razy ctrl+z i było tak jak wcześniej. Jednak jak spojrzałem ostatnio to dziwnie on odstaje, próbowałem naprawić to autosmoothem jednak to nic nie daje :/ Focie: http://img403.imageshack.us/img403/9885/problem1o.png http://img818.imageshack.us/img818/2540/prolbem2.png Jak mogę to naprawić ? Pozdrawiam.
jacob Napisano 26 Luty 2012 Napisano 26 Luty 2012 a nie masz w tym miejscu drugiego polygonu? jak go usuniesz to jest dziura? moze vertexy, które tworzą ten polygon trzeba zweldowac? a nie możesz go usunąć i stworzyć nowy poly? 1
Zernat Napisano 27 Luty 2012 Autor Napisano 27 Luty 2012 Po usunięciu jest dziura, Veldowanie nic nie dało, a jak stworzyłem nowe polygony to było Ok, ale musiałem dać autosmootha żeby jakoś to wyglądało, i po jego użyciu znów wszystko wróciło do stanu poprzedniego :/
makej Napisano 2 Marzec 2012 Napisano 2 Marzec 2012 Ja miałem podobny problem, tzn robiłem teksturę na obiekcie i pamiętam że jak wstawiałem ID to miałem zaznaczone na czerwono po eksporcie okazałe się że te miejsce było bez tekstury i problem w tym że nie szło tego naprawić nawet usuwanie wstawianie na nowo nic nie pomogło, myślę że są to bugi programu, I myślę że to zależy od komputera i jego wyposażenia. Ja bym to porównał do tego że człowiek jak idzie po równej drodze w nowych firmowych butach to i tak się czasem potknie, od tak po prostu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się