Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Mam pewien obiekt, cylinder. Ma on 128 boków, jakiś czas temu ruszałem jednym z jego bocznych polygonów. Po wszystkim dałem parę razy ctrl+z i było tak jak wcześniej. Jednak jak spojrzałem ostatnio to dziwnie on odstaje, próbowałem naprawić to autosmoothem jednak to nic nie daje :/

 

Focie:

 

http://img403.imageshack.us/img403/9885/problem1o.png

http://img818.imageshack.us/img818/2540/prolbem2.png

 

Jak mogę to naprawić ? Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

a nie masz w tym miejscu drugiego polygonu? jak go usuniesz to jest dziura? moze vertexy, które tworzą ten polygon trzeba zweldowac? a nie możesz go usunąć i stworzyć nowy poly?

  • Like 1
Napisano

Po usunięciu jest dziura, Veldowanie nic nie dało, a jak stworzyłem nowe polygony to było Ok, ale musiałem dać autosmootha żeby jakoś to wyglądało, i po jego użyciu znów wszystko wróciło do stanu poprzedniego :/

Napisano

Ja miałem podobny problem, tzn robiłem teksturę na obiekcie i pamiętam że jak wstawiałem ID to miałem zaznaczone na czerwono

po eksporcie okazałe się że te miejsce było bez tekstury i problem w tym że nie szło tego naprawić nawet usuwanie wstawianie na nowo nic nie pomogło, myślę że są to bugi programu, I myślę że to zależy od komputera i jego wyposażenia.

Ja bym to porównał do tego że człowiek jak idzie po równej drodze w nowych firmowych butach to i tak się czasem potknie, od tak po prostu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności