Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Mam pewien obiekt, cylinder. Ma on 128 boków, jakiś czas temu ruszałem jednym z jego bocznych polygonów. Po wszystkim dałem parę razy ctrl+z i było tak jak wcześniej. Jednak jak spojrzałem ostatnio to dziwnie on odstaje, próbowałem naprawić to autosmoothem jednak to nic nie daje :/

 

Focie:

 

http://img403.imageshack.us/img403/9885/problem1o.png

http://img818.imageshack.us/img818/2540/prolbem2.png

 

Jak mogę to naprawić ? Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 752
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a nie masz w tym miejscu drugiego polygonu? jak go usuniesz to jest dziura? moze vertexy, które tworzą ten polygon trzeba zweldowac? a nie możesz go usunąć i stworzyć nowy poly?

Napisano
  • Autor

Po usunięciu jest dziura, Veldowanie nic nie dało, a jak stworzyłem nowe polygony to było Ok, ale musiałem dać autosmootha żeby jakoś to wyglądało, i po jego użyciu znów wszystko wróciło do stanu poprzedniego :/

Napisano

Ja miałem podobny problem, tzn robiłem teksturę na obiekcie i pamiętam że jak wstawiałem ID to miałem zaznaczone na czerwono

po eksporcie okazałe się że te miejsce było bez tekstury i problem w tym że nie szło tego naprawić nawet usuwanie wstawianie na nowo nic nie pomogło, myślę że są to bugi programu, I myślę że to zależy od komputera i jego wyposażenia.

Ja bym to porównał do tego że człowiek jak idzie po równej drodze w nowych firmowych butach to i tak się czasem potknie, od tak po prostu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności