Napisano 27 Luty 201213 l Mam pytanko jak zrobic mateiral w Vrayu zeby uzyskac taki efekt jak ponizej. Ciagle cos nie tak jak nie krawedzie poszarpane to mapowanie sie nie zgadza. Robie tak drewno okna to chanel1,szyb chanel2,szyby to blend material gdzie pierwszy to szyba,drugi to stal,mask mapa displacment i w stali mapa displacment ustawiona na 10 oprocz tego dodalem vraydisplacment modyfikatow do okna i wtedy modyfikator wchodzil mi na rame okna wiec sama szybe dalem detach ale wychodza jakies bzdury dzieki za pomoc
Napisano 27 Luty 201213 l Dałeś tak mały załącznik że kompletnie nic na nim nie widać, a przynajmniej ja nic nie widzę. Nie wiem czy dobrze rozumiem ale czy nielepiej byłoby te elementy zrobić oddzielnie jako modele? Bo tak wnioskuję z tego co piszesz.
Napisano 27 Luty 201213 l Autor tez tak myslalem,ale w niektorych okiennicach jest bardzo drobna siateczka,czyli gdyby sie to dalo displacment zrobic wtedy tamte okiennice bym gesto zmapowal i gotowe.chodzi mi tylko o element kratownicy zeby szyba byla przezroczysta a czesc metalowa nieprzezroczysta,poki nie naloze materialu szyby i metalu mapa dipls dziala git ale jak wloze material przezroczysty wowczas jakby widac displacment z drugiej strony mimo ze szyba nie ma grubosci czyli pojedyncza scianka
Napisano 27 Luty 201213 l Ale dispem możesz też podziałać na kilku elementach. Ot bez modelowania, dwa plane'y jeden z szybą drugi z kratką. Czasem lepiej jest coś wymodelować niż walczyć zrendererem.
Napisano 27 Luty 201213 l Autor Czyli zrobic szybe sama skopiowac ja i zrobic sam displacment z opacity i materialem metalu?Good idea...dzieki juz probuje:-)
Napisano 27 Luty 201213 l Jak już pisałem zapodaj refke z tym co chcesz osiągnąć ale w rozsądnej rozdziałce to ludzie pomogą. Dużo zależy od silnika renderującego.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto