Napisano 28 Luty 201213 l Mam wymodelowany w 3ds max 9 nie wielki domek składający się z kilku elementów. Chciałbym każdą cześć domu połączyć w taki sposób aby powstała jedna bryła. No więc czy jest jakiś szybki sposób aby połączyć każdy element w taką bryłę? Jeżeli tak to jak?
Napisano 28 Luty 201213 l Autor Nie do końca o to mi chodziło. Dla przykładu. W 3ds max stworzyłem kilka boksów różnej wielkości, które połączyłem za pomocą opcji Attach. Następnie stworzyłem kolejnego boksa, który ma mi służyć jak wzór do wycięcia otworu. Potem z dostępnych opcji w 3ds max wybrałem opcje Proboolen. Po za znaczeniu wcześniej stworzonych boksów, kliknąłem na tego "samotnego" boksa i tym sposobem otrzymałem taki otwór jaki chciałem mieć. Skorzyzstanie z tego narzędzia nie tylko spowodowało że został wycięty otwór przy pomocy innego modelu ale spowodowało że pozostałe boksy złączyły się w jedną taką bryłę(nie wiem jak to inaczej nazwać). Chciałem tą samą operacje wykonać na moim modelu ale niestety to narzędzie nie radzi sobie chyba z bardziej skomplikowanymi kształtami bo jakoś mój model trochę dziwnie wygieło i cześć elemntów z niego znikneło. Więc się pytam czy jest możliwość urzyskania takiej jednolitej brył innym sposobem?
Napisano 28 Luty 201213 l Proponuję liznąć temat modelowanie... polymodeling a przede wszystkim nie tykać boolean.
Napisano 28 Luty 201213 l Autor Właśnie nie raz się spotkałem na tym forum że odradzają korzystanie z tej opcji i nie wiem dlaczego. Samo model patrząc na niego gołym okiem dobrze się wydaje wymodelowany.