Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czołem!

Mam dziwną zagwozdkę ze sceną w której lustro jest za szybą.

Zobaczcie proszę

 

http://delay.pl/glassproblems2.jpg

 

Na obrazku z lewej lustro ma tylko dif, chrome zachowuje się prawie jak light material!

W tej samej scenie wszystko wraca do normy jeżeli wjadę kamerą do łazienki i jestem już za szkłem.

 

Na obrazku z prawej wszystko wraca do normy. Materiały są te same! Całość przeklejona do innej sceny.

 

Skoro materiały są te same to musi to być kwestia opcji i ustawień samego vray'a.

Byłbym wdzięczny za sugestio o co może chodzić :)

Dzięki!

D.

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie mam pewności czy dobrze czaje ale zwiększ wartość Max depth w materiale. (lustra - reflect, szyb - refract)

Coś mi jeszcze po łbie chodzi z Near-Far clipping (nawiązując do wjeżdżania kamerą)

Napisano

To glebia - max depth. jesli materialy w poprzedniej scenie dzialaly i sa identyczne, to znaczy, ze Twoj globalny kontroler tychze jest za nisko. W ustawieniach VRaya zmien parametr max depth na na przyklad 5. Powinno pomoc.

Napisano

Hejka,

Tak macie rację - chodziło o max-depth. Nie miałem świadomości że daje się to ustawić globalnie. Było 4, przy 6 wszystko wróciło do normy.

Wielkie dzięki za hint!!

D.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności