Jump to content

dElay

Members
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About dElay

  • Rank
    Member
  1. Millarc graphic design lab. Poszukuje wsparcia w postaci 3D generalisty do prac przy projektach reklamowych i architektonicznych. Etat lub freelance / umowa zlecenie. Tylko Kraków. Wymagane środowisko 3dsmax+Vray. Mile widziane C4D+Vray / AE. Zainteresowanych pracą prosimy kierować CV + Portfolio na [email protected] www.millarc.com
  2. Hejka, Tak macie rację - chodziło o max-depth. Nie miałem świadomości że daje się to ustawić globalnie. Było 4, przy 6 wszystko wróciło do normy. Wielkie dzięki za hint!! D.
  3. Czołem! Mam dziwną zagwozdkę ze sceną w której lustro jest za szybą. Zobaczcie proszę http://delay.pl/glassproblems2.jpg Na obrazku z lewej lustro ma tylko dif, chrome zachowuje się prawie jak light material! W tej samej scenie wszystko wraca do normy jeżeli wjadę kamerą do łazienki i jestem już za szkłem. Na obrazku z prawej wszystko wraca do normy. Materiały są te same! Całość przeklejona do innej sceny. Skoro materiały są te same to musi to być kwestia opcji i ustawień samego vray'a. Byłbym wdzięczny za sugestio o co może chodzić :) Dzięki! D.
  4. Hejka, Czy ktoś ma pomysł jak uzyskać taki efekt wykładziny ? Fajne są te maziaje zostawione stopami jakby welur. http://delay.pl/carpet.jpg Kombinowałem z vraydispmod ale jakoś bez powodzenia. Dzięki ! D.
  5. Hej, Problem okazał się prozaiczny. Po imporcie z xsi do max dostałem dziwny autosmooth na całą geometrię. Sorki za durny wątek :)
  6. Hej, Mam problem z rozszyfrowaniem zachowania odbić w szle. Problem napotykam już kolejny raz i jeżeli udaje mi się go obejść to ostatecznie nie wiem jak do tego doszedłem, dopóki nie zrozumiem o-co-kaman będę się tutaj zawsze kręcił w kółko. W tym momencie walczę ze scenką gdzie łazienka jest szklaną puszką. Wcześniej podobny efekt miałem na szybie w oknach. Zobaczcie załączone obrazki i byłbym super wdzięczny jakby ktoś mi tutaj coś podpowiedział. Jak kontrolować faliste artefakty albo najlepiej się ich pozbyć. Najdziwniejsze są dla mnie czarne fale oraz jakby załamanie/treshold pełna refleksyjnośc-jakby lustro i nagle zero odbić rozgraniczone falistością. Obrazki: http://www.delay.pl/glassproblems.jpg pzdr! D.
  7. Hej Monio, Dzięki za podpowiedź. Faktycznie słaby moment na dyski:/ Łamię się właśnie nad SSD. Nigdy nie pracowałem na czymś takim i ciekaw jestem czy boost jest faktycznie odczuwalny i cała akcja jest faktycznie tego warta. Na 90% wejdę w zestaw 1. Do poniedziałku chciałbym podjąć finalną decyzję także jak ktoś chciałby dorzucić swoje 5groszy to chętnie posłucham:) Dzięki! D.
  8. Witam wszystkich! Przymierzam się do zakupu mocniejszego zestawu i przewidziałem na to 5000-5500zł. Pracuję głównie na 3dsmax i AE. Jestem po wstępnych konsultacjach w sklepie gdzie na szybko złożyliśmy dwa zestawy które zaprezentuję poniżej. Zastanawiałem się przez chwilę czy zostawić ceny przy podzespołach ale w zasadzie dlaczego nie. Proszę o podpowiedzi, ocenę zestawu i podzielenie się doświadczeniem. Mam wątpliwości czy jest sens pakować tyle kapusty w grafikę. Lubię studio ale nigdy do tej pory nie miałem odpowiedniego narzędzia żeby pocisnąć coś przez GPU. Czyli byłaby to trochę inwestycja na wyrost...Może podpowiecie coś co daje super komfortową pracę w vieports 3dsmaxa i tyle. Jestem też lekko confused jeżeli chodzi o sam procek. Dzięki! :) Zestaw 1 INTEL CORE i7-2600K 3.4GHZ LGA1155 PROCESOR 1 260,00 ASUS P8P67 B3 LGA1155 PŁYTA GŁÓWNA 525,00 KINGSTON 2*4 1600 DDR3 HYPERX KHX1600C9D3X2K2/8GX 390,00 CAVIAR 2TB 64MB DYSK SATA WD20EARX GREEN 695,00 OCZ AGILITY3 120GB SSD 2.5"SATAIII AGT3-25SAT3-120 695,00 SAMSUNG SH-S222AB BLACK NAGRYWARKA DVD SATA 69,00 ASUS GTX560 TI 1024/256 DDR5 DIRECTCU II VGA PCX 899,00 OCZ ZS 650W 80+BRONZE JAP CAPS SLI PSU ZASILACZ 285,00 ANTEC THREE HUNDRED B/Z OBUDOWA ATX 290,00 MS WINDOWS 7 HOME PREM SP1 PL 64BIT OEM GFC-02062 369,00 Zestaw 2 INTEL CORE I7-950 3,06GHZ BOX PROCESOR BX80601950 -1 230,00 GIGABYTE GA-X58-USB3 PŁYTA GŁÓWNA 1 699,00 KINGSTON 3*4 1600 DDR3 HYPERX KHX1600C9D3K3/12GX -299, OCZ AGILITY3 120GB SSD 2.5"SATAIII AGT3-25SAT3-120 695,00 CAVIAR 2TB 64MB DYSK SATA WD20EARX GREEN 1,000 -695,00 ASUS GTX560 TI 1024/256 DDR5 DIRECTCU II VGA PCX -899,00 OCZ ZS 650W 80+BRONZE JAP CAPS SLI PSU ZASILACZ -285,00 ANTEC THREE HUNDRED B/Z OBUDOWA ATX -290,00 SAMSUNG SH-S222AB BLACK NAGRYWARKA DVD SATA -69,00 MS WINDOWS 7 HOME PREM SP1 PL 64BIT OEM -369,00 Oba zestawy wychodzą około 5,5k. Wydaje mi się że ten drugi jest lekko bez sensu ale ciekaw jest bardzo Waszej opinii. Dzięki! :) Dominik
  9. Bez kitu. Byłem pewien że walczyłem też z tym ficzerem. Dzięki - działa. Dalej rysuje ostre krawędzie ale tego chyba już nie przeskocze. Może zagęszczenie siatki pomoże. Jeszcze raz dzięki
  10. Hej, Mam problem z którym nie mogę sobie poradzić od dłuższego czasu. Po nałożeniu dispmod na prosty obiekt typu cube krawędzie zostają rozerwane. Czy jest opcja na kontynuację geometrii? Z góry dzięki za podpowiedź. Dzięki! dElay
  11. nie znam się totalnie na mat-paint ale gratuluje wyczucia kompozycji, ciężaru itd. Obrazki z crysis są genialne pod tym względem.
  12. Bardzo ładnie, jeżeli szukasz konstruktywnej krytyki to patrząc na świeżo lakier wg mnie łapie za dużo światła. Szczególnie wychodzi to na shotach w studio na czarnym, furka robi Cie się skrajnie biała.
  13. Super tylko rybka popłynęła a ja nie mogę podnieść klucza :)
  14. Wielkie dzięki za szybką odpowiedź Mirach! Worked like a charm! piona! PS: Czy ten efekt może mieć jakieś pożądane zastosowanie skoro domyślnie jest 1?
  15. Hej! To mój pierwszy post tutaj! Bawię się Vray'em już jakiś czas i po raz pierwszy napotykam na ten dziwny problem. Mianowicie: tekstury/bitmapy które ustawione są pod ostrym kątem do kamery i dodatkowo oddalają się - dziwnie się rozmywają. Załączam render. DOF jest off Motion Blur jest off Dodam że tekstura asfaltu jest raczej hi-res 3000x1500 px. Proszę nie wnikajcie w tiling. Czym kręcić? Please Help! 3dsmax + vray 1.5 sp4a pzdr! Dominik
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy