dElay Napisano 1 Marzec 2012 Napisano 1 Marzec 2012 Czołem! Mam dziwną zagwozdkę ze sceną w której lustro jest za szybą. Zobaczcie proszę http://delay.pl/glassproblems2.jpg Na obrazku z lewej lustro ma tylko dif, chrome zachowuje się prawie jak light material! W tej samej scenie wszystko wraca do normy jeżeli wjadę kamerą do łazienki i jestem już za szkłem. Na obrazku z prawej wszystko wraca do normy. Materiały są te same! Całość przeklejona do innej sceny. Skoro materiały są te same to musi to być kwestia opcji i ustawień samego vray'a. Byłbym wdzięczny za sugestio o co może chodzić :) Dzięki! D.
arturprx2 Napisano 1 Marzec 2012 Napisano 1 Marzec 2012 Nie mam pewności czy dobrze czaje ale zwiększ wartość Max depth w materiale. (lustra - reflect, szyb - refract) Coś mi jeszcze po łbie chodzi z Near-Far clipping (nawiązując do wjeżdżania kamerą)
VoNd Napisano 1 Marzec 2012 Napisano 1 Marzec 2012 To glebia - max depth. jesli materialy w poprzedniej scenie dzialaly i sa identyczne, to znaczy, ze Twoj globalny kontroler tychze jest za nisko. W ustawieniach VRaya zmien parametr max depth na na przyklad 5. Powinno pomoc.
dElay Napisano 1 Marzec 2012 Autor Napisano 1 Marzec 2012 Hejka, Tak macie rację - chodziło o max-depth. Nie miałem świadomości że daje się to ustawić globalnie. Było 4, przy 6 wszystko wróciło do normy. Wielkie dzięki za hint!! D.
VoNd Napisano 2 Marzec 2012 Napisano 2 Marzec 2012 Ciesze sie, ze pomoglo. Czerwone serduszko pod moim nickiem "lubi to" jak pomagam i ludzie sa zadowleni!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się