Napisano 1 Marzec 201213 l Czołem! Mam dziwną zagwozdkę ze sceną w której lustro jest za szybą. Zobaczcie proszę http://delay.pl/glassproblems2.jpg Na obrazku z lewej lustro ma tylko dif, chrome zachowuje się prawie jak light material! W tej samej scenie wszystko wraca do normy jeżeli wjadę kamerą do łazienki i jestem już za szkłem. Na obrazku z prawej wszystko wraca do normy. Materiały są te same! Całość przeklejona do innej sceny. Skoro materiały są te same to musi to być kwestia opcji i ustawień samego vray'a. Byłbym wdzięczny za sugestio o co może chodzić :) Dzięki! D.
Napisano 1 Marzec 201213 l Nie mam pewności czy dobrze czaje ale zwiększ wartość Max depth w materiale. (lustra - reflect, szyb - refract) Coś mi jeszcze po łbie chodzi z Near-Far clipping (nawiązując do wjeżdżania kamerą)
Napisano 1 Marzec 201213 l To glebia - max depth. jesli materialy w poprzedniej scenie dzialaly i sa identyczne, to znaczy, ze Twoj globalny kontroler tychze jest za nisko. W ustawieniach VRaya zmien parametr max depth na na przyklad 5. Powinno pomoc.
Napisano 1 Marzec 201213 l Autor Hejka, Tak macie rację - chodziło o max-depth. Nie miałem świadomości że daje się to ustawić globalnie. Było 4, przy 6 wszystko wróciło do normy. Wielkie dzięki za hint!! D.
Napisano 2 Marzec 201213 l Ciesze sie, ze pomoglo. Czerwone serduszko pod moim nickiem "lubi to" jak pomagam i ludzie sa zadowleni!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto