Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Czołem!

Mam dziwną zagwozdkę ze sceną w której lustro jest za szybą.

Zobaczcie proszę

 

http://delay.pl/glassproblems2.jpg

 

Na obrazku z lewej lustro ma tylko dif, chrome zachowuje się prawie jak light material!

W tej samej scenie wszystko wraca do normy jeżeli wjadę kamerą do łazienki i jestem już za szkłem.

 

Na obrazku z prawej wszystko wraca do normy. Materiały są te same! Całość przeklejona do innej sceny.

 

Skoro materiały są te same to musi to być kwestia opcji i ustawień samego vray'a.

Byłbym wdzięczny za sugestio o co może chodzić :)

Dzięki!

D.

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 749
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie mam pewności czy dobrze czaje ale zwiększ wartość Max depth w materiale. (lustra - reflect, szyb - refract)

Coś mi jeszcze po łbie chodzi z Near-Far clipping (nawiązując do wjeżdżania kamerą)

Napisano

To glebia - max depth. jesli materialy w poprzedniej scenie dzialaly i sa identyczne, to znaczy, ze Twoj globalny kontroler tychze jest za nisko. W ustawieniach VRaya zmien parametr max depth na na przyklad 5. Powinno pomoc.

Napisano
  • Autor

Hejka,

Tak macie rację - chodziło o max-depth. Nie miałem świadomości że daje się to ustawić globalnie. Było 4, przy 6 wszystko wróciło do normy.

Wielkie dzięki za hint!!

D.

Napisano

Ciesze sie, ze pomoglo.

Czerwone serduszko pod moim nickiem "lubi to" jak pomagam i ludzie sa zadowleni!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności